اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از ماه محرم؛

زنگ امر به معروف در مازندران نواخته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از ماه محرم، زنگ امر به معروف و نهی از منکر مازندران در دبیرستان آیت الله خامنه‌ای آمل نواخته شد.

زنگ امر به معروف در مازندران نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان آیت‌الله خامنه‌ای آمل با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف مانند سد فولادینی در برابر تهاجم دشمنان است، بیان داشت: تهدیدی که امروز توسط صهیونیست‌ها به ایران می‌شود تنها با ایستادگی بسیج خنثی شده است.
یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به قشر و رده خاصی نیست، یادآور شد: امروز همه ملت ایران بسیج است.
فرماندار آمل با با بیان اینکه بسیج متعلق به قشر و افراد خاصی نیست، تصریح کرد: بسیج در راستای حفظ منابع کشور با هیچ فرد و گروهی تعارف ندارد.
وی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‌های سازندگی فرصتی برای توسعه کشور است، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز حضور دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی در روستاهای دوردست از برکات روحیه بسیجی است.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه این دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی از خانواده خود در ایام تابستان برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم دور می‌افتند، افزود: این حرکت بسیجیان چیزی جز ایثار نیست که از روحیات اصلی بسیج به شمار می‌رود.
وی با اعلام اینکه بسیج در همه عرصه‌های کشور آماده جانفشانی است، حضور بسیج در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی را موجب تقویت فرهنگ ایرانی عنوان کرد و گفت: حضور بسیجیان در برابر فتنه‌گران اقتدار این گروه را در حفاظت از منافع کشور موثر بوده است.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه بسیج سعادت خود را در بالندگی کشور می‌داند، یادآور شد: بسیج در راستای اشاعه عبرت‌های عاشورا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین عبرت‌های عاشورا است که بسیج همواره در حفاظت از آن تلاش کرده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول