اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان و مسئولان استانی انجام شد؛

نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در سنندج

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان استانی زنگ امر به معروف و نهی از منکر در سنندج نواخته شد.

نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان پیش از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهارداشت: امنیت، انسجام و بقای جامعه و افزایش وحدت از جمله این کارکردهاست.
خسرو ساکی افزود: ضمانت اجرایی احکام و دستورات اسلامی و برقراری عدالت اجتماعی، آبادانی و سازندگی، تضعیف جبهه‌های نفاق و شکوفایی اقتصادی از دیگر کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر تلقی می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت وجود تقوا بیان داشت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید تقوای فردی را ارتقا دهیم.
وی ارتقای تقوای فردی را منجر به افزایش ارتقای اجتماعی بیان کرد و یادآور شد: این مهم در سایه رعایت معروفات و نهی از منکرات امکان پذیر است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: امروز افراد در جوامعی که از مسائل فطری دوری می‌کند دچار آشفتگی و فروافتادگی می‌شود.
ساکی تصریح کرد: زندگی کردن در پرتو تقوا و پرهیزگاری زیباتر بوده و انسان‌ها به آرامش‌ دست می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه امر به معروف ضامن بقای جامعه شده و از معضلات اجتماعی می‌کاهد، بیان داشت: رعایت معروفات سلامت جامعه را تضمین می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خواستار رعایت امر به معروف در جامعه توسط دانش‌آموزان شد و اضافه کرد: دانش‌آموزان باید برای سلامتی جامعه، مدرسه و خانواده‌هایشان از منکرات دوری کنند.
در این مراسم که در دبیرستان شاهد هوشمند دخترانه سنندج برگزار شد، دانش‌آموزان به قرائت شعر و مقاله‌ای ادبی پرداختند و زنگ امر به معروف نیز توسط مسئولان نواخته شد.
انتهای پیام/م30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول