اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم آذر ماه؛

مانور زلزله در دماوند اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از برگزاری مانور زلزله در روز سه‏شنبه، هشتم آذر ماه در مدارس دماوند خبر داد.

مانور زلزله در دماوند اجرا می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حبیب سلمانی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند در تشریح نحوه برگزاری این مانور اظهار داشت: برگزاری مانور زلزله در روز سه‏شنبه، هشتم آذر ماه در مدرسه شهید بابایی دماوند به صورت نمادین انجام می‏شود.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه هشتم آذر ماه روز برگزاری مانور سراسری در مدارس کشور است، ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری دماوند نیز با هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش، اورژانس، روابط عمومی و واحد سلامت شهرداری دماوند، مانور زلزله و ایمنی را به صورت مدرسه‏محور برگزار می‏کند.
مسئول آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند افزود: این مانور تحت عنوان "تمرین برای رویارویی با زمین‏لرزه و پیامدهای آن" در مدرسه شهید بابایی واقع در میدان گل‏ها- چهار راه یاس به صورت نمادین برگزار می‏شود.
سلمانی هدف از برگزاری این مانور را بالا بردن آگاهی دانش‏آموزان دانست و گفت: بالا بردن میزان آمادگی دانش‏آموزان و ایجاد مهارت در آنان برای مقابله با زلزله احتمالی، راهی برای آموزش جامعه است؛ چراکه دانش‏آموزان، آموزش‏های دریافت شده را به خانواده‏ها انتقال می‏دهند.
وی تأکید کرد: افزایش آگاهی‌ دانش‏آموزان، انسجام دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش خطرپذیری، ارزیابی میزان آگاهی دستگاه‌های شهری در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی‌، بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت ستاد حوادث غیرمترقبه، ترویج فرهنگ پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول