اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

ترویج فرهنگ عاشورا در بین مردم نیازمند برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: ترویج فرهنگ عاشورا در بین مردم نیازمند برنامه‌ریزی است.

ترویج فرهنگ عاشورا در بین مردم نیازمند برنامه‌ریزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد محمدی در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و روسای شورای اسلامی بخش شهرستان، بر لزوم برنامه‌ریزی برای تعمیق و ترویج فرهنگ عاشورا در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
معاون فرماندار گناباد افزود: دهیاران بایستی تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی روستاها به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مبذول دارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ضرورت توسعه اشتغال روستایی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه چگونگی ثبت‌نام و پیگیری آن تا زمان اخذ تسهیلات و راه‌اندازی مشاغل خانگی از جمله مواردی است که باید توسط اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در راستای رفاه بیشتر متقاضیان انجام شود.
معاون فرماندار گناباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامزدها اجازه فعالیت و تبلیغ زود هنگام در شهرستان را ندارند و هرگونه خبر، شایعه و تحرک احتمالی این افراد توسط دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها به بخشداری‌ها و فرمانداری‌های گزارش و رسیدگی می شود.
محمدی دقت در اجرای پروژه‌های دهیاری‌ها بر اساس سرفصل‌های تعیین شده، پیگیری مشکلات روستاها و توجیه دهیاران و شوراهای اسلامی را از اولویت‌های فرمانداری و بخشداری مرکزی عنوان کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول