اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع):

تحریف عاشورا بزرگ‌ترین حربه دشمنان است

خبرگزاری فارس: جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمن پس از ناکامی در کمرنگ کردن محرم و عاشورا، تحریف عاشورا به معنای محدود کردن آن در بعد احساسی را در دستور کار قرار داد.

تحریف عاشورا بزرگ‌ترین حربه دشمنان است
عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) در واقع بیدارکننده همه انسان‌های آزاده و همه کسانی است که قلبشان برای حق می‌تپد و ظلم را تحمل نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: امام حسین(ع) و نهضت عاشورا بیدارکننده انسانیت، مسلمانان و پیروان ادیان الهی است و ما بیدار شونده هستیم.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) اذعان داشت: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب بود که با الگوگیری از نهضت امام حسین(ع) توانست ملت‌های دیگر را هم بیدار کند و به آنها فهماند این قدرت‌ها و حاکمان به دنبال منافع خود بوده و حکومت را برای خود می‌دانند.
وی ادامه داد: همین مسئله سبب شد این ملت‌ها قیام کنند و شعار 99 درصد نیز الهام گرفته از انقلاب اسلامی است که می‌گوید چرا باید یک عده اقلیت ستمگر، حقوق اکثریت مستضعف را چپاول کند.
حاجی صادقی بیداری اسلامی و انسانی را برخاسته از انقلاب اسلامی و عاشورا دانست و تاکید کرد: محرم و مجالس عزاداری، بیدارکننده و آگاهی بخش است اما مداحان و سخنرانان باید به این نکته توجه داشته باشند که از جهت‌گیری دشمنان بفهمند به کدام سمت بروند.
وی ادامه داد: دشمنان وقتی دیدند نمی‌توانند عاشورا را از شیعه و اسلام بگیرند به این جمع‌بندی رسیدند که باید عاشورا را تحریف کنند و یکی از بزرگ‌ترین تحریف‌های عاشورا این است که آن را در مسائل احساسی محدود کنند.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: عاشورا تنها در بعد احساسی و عاطفی خلاصه نمی‌شود بلکه دارای ابعاد احساسی، عاطفی و حماسی است.
وی تصریح کرد: در سخنرانی‌ها و مداحی‌ها از یاران امام حسین باید الگو گرفت و بعد حماسی عاشورا را بیشتر برای مردم تبیین کرد.
حاجی‌صادقی توصیه کرد: بهترین منبع مداحان و سخنرانان برای بیداری بیشتر مردم و مقابله با دشمنان، سخنان امام حسین(ع) از مدینه تا کربلاست که هم اهداف نهضت را بیان کرده، هم دشمن را افشا و نشان داده است چرا این نهضت برای همیشه زنده مانده و می‌ماند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط حساس کنونی گفت: اگر بپذیریم که در نظام اسلامی مسئولیت‌ها امانت و فرصتی برای خدمتگزاری هستند، خود را ملزم به رعایت اخلاق و تقوای سیاسی می‌بینیم و باور خواهیم داشت که به دست آوردن این مقام و جایگاه ارزش نیست و مطلوبیت ذاتی ندارد.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: اگر نمایندگی مجلس فرصتی برای سازندگی و خدمت به مردم باشد ارزش خواهد داشت.
وی خطاب به مردم و سخنرانان و مداحان گفت: مراقب باشید در طرفداری از جناح‌ها و جریانات مختلف، اخلاق سیاسی را فراموش نکنید چون اخلاق و سیاست اسلام در هم تنیده است.
حاجی‌صادقی به وظیفه سخنرانان برای بصیرت بخشی به مردم اشاره کرد و گفت: سخنرانان باید حساسیت این انتخابات و تلاش دشمنان برای کمرنگ و خاموش کردن تنور انتخابات را برای مردم بیان کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با استفاده از جنگ نرم، چراغ انقلاب اسلامی را که برگرفته از محرم و عاشوراست خاموش کرده و به گونه‌ای عمل کنند که مردم ایران مقابل انقلاب اسلامی بایستند.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز داشت: مردم ما فهیم و هوشیار هستند وقتی ببینند دشمن می‌خواهد تنور انتخابات خاموش و کم رونق باشد، تنور انقلاب را فعال، روشن و پرتلاش خواهند کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول