اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه:

همایش بانوان عاشورایی در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: همایش بانوان عاشورایی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام برای نخستین بار در ارومیه برگزار می‌شود.

همایش بانوان عاشورایی در ارومیه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر خدادادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: شهرداری ارومیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی، آیین‌ها و مراسمات عاشورایی و جلوگیری از ورود خرافه و بدعت‌ها در عزاداری‌های حسینی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.
وی در ادامه با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزود: این سازمان در راستای فضاسازی مناسب شهری به مناسبت ماه محرم اقدام به نصب بنرها و پوسترهای اعلان عزای حسینی در سطح شهر کرده است.
خدادادی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی، و توزیع بروشورهایی در زمینه زندگینامه امام حسین(ع) و فلسفه و اهداف نهضت عاشورا در بین مساجد و حسینیه‌ها از جمله برنامه‌های این سازمان است.
این مسئول با اشاره به برگزاری همایش بانوان عاشورایی در ارومیه گفت: این همایش گسترده که با مشارکت سپاه شهدای استان برگزار می‌شود بانوان شهرستان ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در مصلای امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند.
وی از برگزاری همایش شیرخوارگان عاشورایی در مصلای امام خمینی(ره) این شهر خبر داد و تصریح کرد: بسترسازی برای پرورش عواطف حسینی و به نمایش گذاشتن ابعاد عاطفی و حماسی قیام حسینی از اهداف مهم برگزاری این همایش همزمان با سراسر کشور است.
خدادادی اضافه کرد: تقدیر از خانواده‌های شهدای ورزشکار، پخش کتاب پیام‌های عاشورایی، نصب پوسترهای عاشورایی بر روی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری و ارسال پیام کوتاه حاوی مضامین و پیام‌های عاشورایی از برنامه‌های دیگر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه است.
وی خاطرنشان کرد: در تدوین و برنامه‌ریزی این برنامه‌ها گسترش مشارکت مردمی و تقویت شاخص‌های دینی در شهر در اولویت قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول