اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 آذرماه؛

مانور زلزله و ایمنی در دامغان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان دامغان گفت: دهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دامغان برگزار می‌شود.

مانور زلزله و ایمنی در دامغان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس طاهران‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مانور سراسری زلزله و ایمنی شهرستان دامغان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر این مانور در روز هشتم آذر ماه سال جاری همه باید همکاری و مشارکت خوبی داشته باشند.
وی گفت: دهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در روز هشتم آذر ساعت 9 صبح در آموزشگاه راهنمایی پسرانه شاهد دامغان برگزار می‌‌شود.
معاون فرماندار شهرستان دامغان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی 115، ستاد حوادث غیرمترقبه، ادارات گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب شهری و آموزش و پرورش دامغان در این مانور حضور دارند.
طاهران‌پور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمان بروز زلزله است.
وی همچنین بر برگزاری کارهای فرهنگی شامل نصب پوستر و مسابقات فرهنگی با عنوان زلزله و ایمنی تاکید کرد.
طاهران‌پور تصریح کرد: ارائه آموزش به دانش‌آموزان و خانواده‌ها قبل از برگزاری مانور یکی از موضوعاتی بوده که باید به آن توجه کافی شود.
وی یادآور شد: چون متولی اصلی برگزاری مانور ایمنی و زلزله آموزش و پرورش بوده باید بکوشیم آموزش و پرورش را در اجرای هرچه بهتر این مانور یاری کنیم.
معاون فرماندار شهرستان دامغان گفت: با توجه به اینکه ایران دهمین کشور زلزله‌خیز جهان است و از نظر میزان تلفات نیز بالاترین آمار را داریم، باید بکوشیم با آموزش‌های لازم به افراد در کاهش آمار نقش‏آفرین باشیم.
طاهران‌پور همچنین بر مدیریت خوب در روز برگزاری مانور زلزله و ایمنی و بررسی نقاط ضعف آن تاکید کرد.
در این جلسه هر یک از اعضای حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای بهتر برگزار شدن دهمین دوره مانور زلزله و ایمنی پرداختند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول