اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد کمیجان:

نهادینه کردن ادبیات بسیج ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان گفت: نهادینه کردن ادبیات بسیج، جنگ و دفاع مقدس در بین اصحاب فرهنگ و هنر از ضروریات است.

نهادینه کردن ادبیات بسیج ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل باباخانی ظهر امروز در همایش شعر نغمه‌های عاشورایی که به مناسبت ماه محرم و هفته بسیج در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه عمومی کمیجان برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان در سایه تقوی و توکل به خدا به اقتدار بالایی دست یافته‌اند که ترس دشمنان را در پی داشته است.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان به خوبی به این واقعیت پی برده‌اند که تفکر بسیجی تفکر ایثار، شهادت‌طلبی، گذشت و از جان گذشتگی است و به واسطه این تفکر اجازه نخواهند داد که دشمنان دست به کوچک‌ترین حرکتی بزنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان با بیان اینکه بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل ایستادگی و مقاومت را از حضرت سیدالشهدا و 72 تن از یارانش فرا گرفتند، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان هنرمند در سنگر جنگ نرم رسالت بسیار خطیری بر عهده دارند که این رسالت بسی سخت‌تر از سختی‌های دوران جنگ است.
باباخانی تاکید کرد: نهادینه کردن ادبیات بسیج جنگ و دفاع مقدس بین اصحاب فرهنگ و هنر از ضروریات امروز جامعه اسلامی است که دستگاه‌های ذی‌ربط باید با جدیت به این مسائل بپردازند.
در این همایش که به همت انجمن ادبی فخرالدین عراقی کمیجان برگزار شد، پنج نفر از شاعران این انجمن تازه‌ترین سروده‌های خود را در فضائل و مناقب شهدای آسمانی کربلا و در وصف بسیجیان قهرمان قرائت کردند.
همچنین به مناسبت ماه محرم کارگاه نقاشی با موضوع محرم و بسیج به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان بعد از برگزاری این همایش برگزار شد.
در این کارگاه 12 نفر از هنرمندان انجمن تجسمی استاد بهادری کمیجان صحنه‌هایی از حادثه عاشورا و سلحشوری‌های بسیجیان را به تصویر کشیدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول