اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

تبعیت از ولایت را باید از بسیجیان آموخت

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید از بسیجیان بیاموزیم که چگونه در خط ولایت فقیه باشیم.

تبعیت از ولایت را باید از بسیجیان آموخت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید استان سمنان با اشاره به اینکه پایان هفته بسیج با آغاز ماه محرم گره خورده است، این روزها را گرامی داشت.
وی با بیان سخنی از امام سجاد (ع) که فرمودند چقدر خوب است که دشمنان ما از بین احمق‏ترین‏ها هستند، اظهار داشت: چقدر کم‏فهم هستند کسانی که هر از گاهی انقلاب ما را دچار خدشه می‏کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شهیدان راه و رسم امام حسین (ع) را در سینه ذخیره داشتند.
رادان با اشاره به فتنه سال 88 اضافه کرد: هر از گاهی با ایجاد یک فتنه، ناخالص‏هایی که خود را پنهان کرده بودند، نمایان می‏شوند و در این صورت ناخالصی‏ها می‏ریزد و آنچه می‏ماند خالص‏ترین خالص‏هاست.
وی افزود: کسی که به ولی خود اقتدا داشته باشد، ولایت را سرمنزل رسیدن به مقصود می‏داند و تا پای جان به ولی خود پایبند است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در ایام ماه محرم هستیم و هنوز پس از گذشت این همه سال برای پاره شدن پیراهن امام حسین (ع) گریه می‏کنند که باید گفت ولایتمداری به این معناست.
رادان اظهار داشت: در حقیقت کسانی عاشورا را آفریدند که قدر غدیر را ندانستند و اگر این واقعه بزرگ را قدر می‏دانستند، عاشورا به وجود نمی‏آمد.
وی تاکید کرد: ما نباید فکر کنیم کسانی که در مقابل ولی خود قرار گرفتند، از ابتدا کافر بودند بلکه برخی از افرادی که در مقابل امام علی (ع) اردو زده بودند، از شدت سجده بر پیشانی آنها پینه بسته بود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این افراد نماز می‏خواندند، روزه می‏گرفتند اما در مقابل ولی خود ایستادند، تاکید کرد: این افراد به خاطر دور شدن از نور ولی امر مرتکب چنین اشتباهی شدند.
رادان با بیان اینکه نماز بی‏ولایت، نماز نیست، افزود: کسانی که به اشتباه سوار یک کشتی شوند هر چقدر هم که ذکر بگویند و نماز بخوانند باز هم آن کشتی به ناکجاآباد خواهد رسید و نتیجه‏ای ندارد پس باید خیلی مواظب خودمان و اعمالمان باشیم.
وی تصریح کرد: شمر نیز جانباز جنگ صفین بود اما در مقابل امام حسین (ع) ایستاد و برای بریدن سر آن امام همام از بقیه سبقت گرفت زیرا از ولایت دور شده بود و اگر چه این کار او به ظاهر امر پاداش دنیوی داشت اما آخرت او را نابود ساخت.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و تعدادی از مسئولان استان سمنان حضور داشتند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول