اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

شورای شهر آمادگی همکاری با بسیج را دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای شهر آمادگی همکاری با بسیج را دارد.

شورای شهر آمادگی همکاری با بسیج را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید‌محمد آقامیری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری در سخنانی بسیج را شجره طیبه و مدرسه  عشق توصیف و اظهار کرد: بسیج تابلوی درخشانی از افتخارات انقلاب اسلامی بوده که از امام راحل به یادگار مانده است.
وی افزود: نقش بسیجیان از روزهای نخست پیروزی انقلاب تاکنون در هر برهه از زمان تاکنون بی‌بدیل بوده و حافظ نظام اسلامی بوده است.
آقامیری با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی بسیج صرفا به دفاع ‌از مرزهای کشور خلاصه و محدود نمی‌شود، گفت: بسیج ‌در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و امنیتی هنرمندانه ایفای نقش می‌کند.
وی تصریح کرد: انتظار ما نمایندگان مردم در شورای شهر این است که بسیج‌ به عنوان یک نهاد مقدس و ولایی در انحصار باند، گروه، دسته و جناح خاصی قرار نگیرد چون  این نهاد متعلق به آحاد مردم است و فقط  باید در راستای تحقق حکومت حضرت ولیعصر(عج) حرکت کند.
رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: اعضای شورا بسیجی‌اند و شورا آماده هرگونه همکاری و تعامل با نهاد مقدس بسیج را دارد.
این عضو شورای شهر ساری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وضعیت پرونده‌هایی که در کمیسیون ماده 100 طی سال جاری منجر به صدور رای شده است باید روشن شود، افزود: شهرداری بر اساس آماری که در دست دارد باید به شورای شهر اعلام کند، چه تعداد از این پرونده‌ها پرداخت نقدی داشتند و چه تعداد به کمیسیون ماده 77 ارجاع شدند و نیز وضعیت پرونده‌های بلاتکلیفی را مشخص کند تا سیر قانونی را بگذراند.
آقامیری در پایان درباره اظهارات معاون استاندار مازندران درباره شورای شهر عنوان کرد: هفته آینده پاسخ معاون عمرانی استاندار مازندران را با سند و مدرک می‌دهم، این هفته اجازه صحبت ندارم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول