اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

عزت امروز مرهون تلاش بسیجیان است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به تلاش های و رشادت های بسیجیان گفت: عزت امروز مرهون تلاش بسیجیان است.

عزت امروز مرهون تلاش بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعتی پیش در دیدار مدیران شهری باقرشهر با جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه 367 ثامن الحجج (ع) ضمن تجلیل از رشادت ها و فداکاری های بسیجیان گفت: بسیج در تمام عرصه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس و در سازندگی کشور گام های بسیار شایسته ای را برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته است.
شهردار باقرشهر افزود: پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در شرایط کنونی که دشمن با جنگ نرم قصد تشویش افکار و اذهان عمومی جامعه را دارد، وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است. تفکر بسیجی نشات گرفته از باورهای دینی است و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی در برابر دسیسه های دشمن، منوط به تقویت این ارزش ها است.
سعادتمند عنوان کرد: الگو گرفتن ملت های مسلمان و آزادیخواه از ایران اسلامی، ثمره تلاش و مجاهدت های ملت رشید ایران و به برکت خون شهدا است.
شهردار باقرشهر به بسیجیان توصیه کرد با برخورد مناسب و اسلامی یادآور الگوهای بزرگی چون شهید همت و شهید باکری و دیگر شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس باشند.
سعادتمند عنوان کرد: عزت امروز ما در خدمت به شهروندان است و این مهم بجز با همت و مساعدت بسیجیان محقق نمی شود.
فرمانده حوزه بسیج 367 ثامن الحجج (ع) نیز در ادامه این دیدار ضمن اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: باید فرهنگ حسینی و فرهنگ عاشورایی را در جامعه گسترش دهیم.با توجه به مقارن شدن هفته بسیج با ماه محرم الحرام به رسالت عاشورایی بسیج صحه گذاشت.
وی در ادامه با اشاره به رویکرد فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، از همراهی و مساعدت های شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر و قدردانی کرد.
باشتنی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: هر کس نسبت به اسلام قلبش می تپد و به فکر مظلومان عالم است بسیجی است و اول بسیجی عالم حضرت علی (ع) است پس بسیجیان می بایست با تاسی از مولای متقیان، حضرت علی (ع) اخلاق، رفتار و کردار و گفتار آن امام همام  نصب العین بسیجیان باشد.
فرمانده حوزه بسیج 367 ثامن الحجج (ع) وحدت و همدلی مسئولان شهر را نشانه بسیجی بودن و تفکر بسیجی آنان دانست.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز ضمن تبریک هفته بسیج، بسیجیان را پشتوانه ای ارزشمند برای انقلاب و اسلام دانست و بر پاسداری و حمایت از این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) تاکید کرد.
پرویز صادقی همچنین تصریح کرد: ما در شورای اسلامی شهر سعی بر آن داریم که با تفکر بسیجی و به صورت جهادی در راه بر طرف کردن معضلات و مشکلات شهر تلاش کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با همکاری و همراهی بسیج باقرشهر و با اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی، در حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی و پاسداری از خون مقدس شهدا در شهر می کوشیم.
صادقی بیان داشت: بسیج در تمام دوران انقلاب نقشی تاثیرگذار داشته و امروز نیز شاهد خدمات ارزشمند بسیج و سپاه در کشور هستیم و روز به روز بر عزت و اقتدار بسیج افزوده می‌شود.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر به اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم ماه بزرگ و عظیمی است و گریه بر امام حسین (ع) قداست بسیار زیادی دارد و اگر عزاداری‌های محرم و صفر نبود چه بسا از اسلام تنها نامی باقی بماند و امام راحل این امر را به خوبی تبیین کرده است.
وی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) در واقع به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد و این قیام موجبات تثبیت اسلام و زنده نگه داشتن اسلام اصیل را فراهم کرد.
در آخرین روز از هفته بسیج، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه رئیس هیئت رزمندگان اسلام در محل ستاد فرماندهی حوزه 367 ثامن الحجج(ع) با فرماندهان پایگاه های بسیج باقرشهر دیدار و در پایان این مراسم از فرماندهان حوزه های 367 و 368 و فرماندهان پایگاههای بسیج باقرشهر با اهداء لوح تقدیر و هدایائی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول