اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان ایرانشهر:

تفکر بسیجی کلید توسعه و پیشرفت جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان ایرانشهر گفت: روحیه و تفکر بسیجی کلید توسعه و پیشرفت جامعه است.

تفکر بسیجی کلید توسعه و پیشرفت جامعه است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، محمدحسین خسروی صبح امروز طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در زندان ایرانشهر با اشاره به لزوم تداوم راه و مسیر بسیجیان دوران دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: فرهنگ بسیجی آمیخته شده با ایثار و روحیه جهادی و حماسه و این فرهنگ باید تداوم و استمرار داشته باشد.
وی افزود: زیرا با روحیه و منش بسیجی و تفکر جهادی بسیاری از مشکلات و مسائل حل شده و روحیه بسیجی در کار راهگشا و کلید اصلی توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‌‌شود. 
رئیس اداره زندان ایرانشهر بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در هفته بسیج در اداره زندان ایرانشهر است.
جانشین اداره زندان شهرستان چابهار نیز طی مراسمی ضمن تشریح عملکرد فعالیت‌های این اداره در هفته بسیج عنوان کرد: روحیه بسیجی و عشق به خدمت در کار، اصل راهبردی در خدمت‌رسانی به مردم است که باید این روحیه حفظ و گسترش یابد.
بیژن سرابندی ادامه داد: بازدید رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان و قضات مراجع قضایی چابهار از زندان و بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مددجویان، بازدید فرمانده سپاه چابهار به همراه مسئول حوزه بسیج ادارات از نمایشگاه کتاب و عکس پایگاه مقاومت بسیج انصار‌المهدی (عج) اداره زندان، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ جانشین و مسئولان اداره زندان چابهار با مددجویان و رسیدگی به مشکلات آنان و... بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت هفته بسیج در اداره زندان زاهدان است.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول