اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر تاکید کرد:

تسریع در احداث کمربندی غربی باقرشهر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با تاکید بر تکمیل پروژه های عمرانی گفت: احداث کمربندی غربی باقرشهر هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

تسریع در احداث کمربندی غربی باقرشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعاتی پیش از پروژه کمربندی غربی باقرشهر بازدید کرد.
شهردار باقرشهر در این بازدید از مدیر فنی و عمرانی شهرداری خواست باتوجه به ترافیک موجود در محور قدیم تهران _ قم و ایجاد مشکلات برای شهروندان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل این کمربندی اقدام کنند.
سعادتمند در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی غربی باقرشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران عنوان کرد: حجم ترافیک محور تهران _ قم، امان مردم صبور باقرشهر را بریده است و من از مدیر فنی و عمرانی شهرداری می خواهم باتوجه به ترافیک موجود در محور قدیم تهران – قم و ایجاد مشکلات برای شهروندان هرچه سریع تر نسبت به تکمیل این کمربندی اقدام کنند.
وی در ادامه از مسئولان استانداری خواست تا با توجه به اهمیت این طرح و نقش آن در کاهش ترافیک در روزهای پایان هفته و روزهای منتهی به تعطیلات و مناسبت های مختلف، همکاری های لازم را برای تسریع در روند عملیاتی و راه اندازی پروژه صورت دهند.
سعادتمند عنوان کرد: با اجرای طرح  ایجاد کمربندی غربی باقرشهر در تردد وسایط نقلیه سنگین تسهیل خواهد شد و نقش بسزایی در کاهش ترافیک و آلودگی شهری خواهد داشت.
به گفته شهردار باقرشهر با تکمیل و بهره برداری از این طرح شهروندان باقرشهر نفس راحتی خواهند کشید.
سعادتمند در ادامه ضمن تقدیر از همراهی شورای اسلامی شهر با برنامه های شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه همه این توفیقات در سایه همدلی و تفاهم اعضای شورای اسلامی شهر و نیز مسئولان این شهرستان بوده است.
شهردار باقرشهر در پایان خواستار توجه مسئولان استانی برای پروژه های عظیم این شهرستان در ارتباط تخصیص اعتبارات استانی و ملی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول