اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری خبر داد:

تعریف 500 برنامه برای هفته بسیج در ساری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ساری گفت: بیش از 500 برنامه برای هفته بسیج امسال در ساری تعریف شده است.

تعریف 500 برنامه برای هفته بسیج در ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عظیم وریجی بعدازظهر امروز در جمع  اعضای شورای اسلامی شهر ساری که به مناسبت هفته بسیج انجام شد با بیان فعالیت بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه مدیریت شهری گسترش داده شد، بیان داشت: تعامل بسیج با شهرداری و شورای شهر برای روند فعالیت‌های امور شهری در مرکز استان موثر است.
وی خاطرنشان کرد: آخرین روز هفته بسیج به امر به معروف و نهی از منکر نام نهاده شد و نیز همه بسیجیان در گرو عشق به امام حسین(ع) پیوستند که تقارن این هفته را با ماه محرم به فال نیک می‌گیریم.
وریجی با اشاره به اینکه بسیج به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه سال 58 با عنوان تشکیل بسیج مستضعفین تحولی را در روند انقلاب بوجود آورد، تصریح کرد: اهداف بسیج نظامی نیست، تابع دسته، گروه و جناح خاصی نبوده و نخواهد شد و تمام تلاش ما این است که تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها گسترش یابد.
وی با تاکید به این که بسیج یک نیروی تک بعدی نیست، افزود: بسیج آمادگی دفاعی دارد اما یک نیروی نظامی صرف نیست، بسیج سیاسی کار نیست ولی باید سیاست را بداند، باید آگاه به زمان باشد و منطقی فکر  کند و هر کس تک‌بعدی عمل کرد نباید به حساب بسیج گذاشته شود.
فرمانده سپاه ساری یکی از وظایف مهم بسیج را حفاظت از دستاوردهای انقلاب در همه عرصه دانست و ابراز داشت: بسیج نشان داد که در همه عرصه‌ها توان ورود و فعالیت دارد و تلاش شد هر نوع محدودیتی را برای تشکیل یگان‌های بسیج از میان برداریم.
وی با بیان اینکه هیچ‌کس علاقه ندارد به انقلاب خدشه‌ای وارد شود، یادآور شد: بسیج تابع ولایت است و تنها خط ولایت را می‌داند و از این بعد همه بسیجی هستیم و باید برای آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم.
فرمانده سپاه ساری افزود: نظام ولایی در زمان پیامبر (ص) یک دهه و در زمان حضرت علی (ع) فقط 5 سال بود ولی نظام ولایی انقلاب اسلامی ما سه دهه عمر دارد و باید بیش‌ترین بهره را از این فرصت برای سازندگی در ابعاد مختلف ببریم.
وی ادامه داد: امام راحل با بزرگواری و معنویت و نیز مقام معظم رهبری با درایت مسیر اصلی انقلاب را نشان داده و مشکلات را رفع کردند.
وریجی دایره بسیج را گسترده دانست و خاطرنشان کرد: هر کس در خط ولایت باشد می‌تواند در دایره بسیج قرار گیرد.
وی ادامه داد: تلاش ما جلوگیری از خلاء نفوذ دشمن در نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه ساری متذکر شد: بچه‌های مذهبی نباید سلیقه‌ای از ولایت جدا شوند، گرفتاری ما این است که برخی از اصل نظام فاصله می‌گیرند و اجازه ورود به مخالفان اعتقادات مذهبی ما را به میدان می‌دهند.
وریجی با اشاره به اینکه بیش از 500 برنامه برای هفته بسیج امسال تعریف شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی موجب می‌شود تا جوانان از تفکر انقلابی و بسیجی فاصله نگیرند.
وی اذعان داشت: گستره فعالیت بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی وارد شده است و شاهد سرافرازی ورزشکاران بسیجی و فرهنگی در میادین جهانی هستیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول