اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد:

تشکیل 6 کمیته برای استقبال از هیئت دولت در نور

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از تشکیل شش کمیته برای استقبال از هیئت دولت در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 6 کمیته برای استقبال از هیئت دولت در نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال از هیئت دولت با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان از تشکیل شش کمیته اصلی استقبال در شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: سفر چهارم پیگیری مصوبات سه سفر قبلی و بررسی پیشرفت‌ها و انجام کار و نیز علل بررسی موانع پیشرفت و رکود کار است و نیاز است دستگاه‌های اجرایی شهرستان آخرین وضعیت مصوبات را در اسرع وقت اعلام کنند.
فرماندار نور با اشاره به اینکه چون قرار است ریاست جمهوری به تمام شهرستان‌های استان سفر کند، بیان داشت: تعیین محل استقرار، محل دیدار مردمی، جایگاه سخنرانی، محل استقرار خبرنگاران و... در دستور کار کمیته‌ها قرار دارد و نیاز است با فوریت پیگیری و انجام شود.
مشایخی همچنین از حضور یکی از وزرا به‌مدت دو روز در شهرستان خبر داد و افزود: بنا به حساسیت شهرستان تقاضا شده وزیر راه و شهرسازی در شهرستان حضور یابد تا مشکلات اساسی راه شهرستان مطرح و تصمیم‌های مناسب گرفته شود.
وی خواستار آمادگی کامل دستگاه‌ها شد و افزود: استقرار چادر هلال احمر، آمادگی دستگاه‌های امدادی و امداد دستگاه‌های خدماتی از جمله گاز، آب و برق، آمادگی بیمارستان و تیم پزشکی مجرب و آمادگی اورژانس 115برای حوادث احتمالی ناشی از ازدحام جمعیت ضروری است.
فرماندار نور همچنین خواستار محل استقرار جمع‌آوری نامه‌های مردمی، تهیه وسایل نقلیه به منظور ایاب و ذهاب شهروندان شهرهای رویان، ایزدشهر و چمستان و روستاهای زیر پوشش برای حضور در مراسم شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول