اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی:

تشکیل مشاوران جوان از افتخارات دولت دهم است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی گفت: تشکیل گروه مشاوران جوان از افتخارات دولت نهم و دهم است که از سال 85 در خراسان جنوبی آغاز به فعالیت کرده است.

تشکیل مشاوران جوان از افتخارات دولت دهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مجتبی ذاکریان ظهر امروز در نشست مشورتی مشاوران جوان شهرستان درمیان اظهار داشت: در حال حاضر قریب یکصد نفر در سطح استان و به طور متوسط از هر شهرستان بین 25 تا 30 نفر در غالب شورای جوان و مشاوران جوان فعالیت می‌کنند.
وی برگزاری نشست‌های عمومی مشاوران، برگزاری همایش مدیران و مشاوران جوان استان، ایجاد کارگروه‌های مشورتی جوان شوراهای دانش‌آموزی، تشکیل شوراهای اداری جوان در شهرستان‌ها و ایجاد کمیته دختران جوان استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر در سال جاری بر شمرد.
ذاکریان کار با جوانان، استفاده از نظریات جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان شهرستانی و استانی را مهم‌ترین دلایل و فلسفه وجودی تشکیل مشاوران جوان در استان خراسان جنوبی برشمرد. در این زمینه کارگروه‌های مشورتی و کمیته‌های تخصصی شکل گرفته و درحال تقویت شدن هستند.
مسئول دفتر مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی از فعالیت شش کارگروه مشورتی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: متناسب با شرایط سه کمیته تخصصی هم شکل گرفته که کمیته‌های مزبور به صورت مستمر و فعال پیگیر مسائل مربوط به استان در زمینه‌های مختلف هستند.
ذاکریان هدف از تشکیل مشاوران جوان ورود ایده‌های خلاقانه به بدنه اجرایی و اداری کشور و ایجاد یک رابطه دوسویه با جوانان انقلابی است.
وی ابراز داشت: برای  اجرایی شدن هر ایده‌ای نیاز به تشکیل یک کارگروه ویژه است که در نتیجه هر ایده‌ای باید در آن سیستم مورد بحث قرار گیرد تا به خوبی ارزیابی و به نتیجه برسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول