اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که وظیفه همگان است باید توجه ویژه شود.

تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی ظهر امروز در جلسه معتمدان و فعالان اجتماعی بخش چورزق ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور معتمدان در این جلسه، هفته بسیج را تبریک گفت.
 وی اندیشه و تفکر بسیجی را ضامن پایداری و حفظ انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی بر شمرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در کمک به بسیج از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
فرماندار طارم فداکارِی، جانبازی و از خودگذشتگی‌های هزاران شهید از اول انقلاب تا به امروز را از جمله دست آورد‌هایی دانست که بسیج را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت عدالت محور در شهرستان افزود: راه ارتباطی تهم ـ چورزق با صرف اعتبار 20 میلیارد تومان در دولت نهم و دهم‌ در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه صورت گرفته است.
رجبی یادآور شد: گاز رسانی به شهرستان، احداث سد امام رضا (ع) از جمله برنامه‌های دولت برای خروج طارم و بخش چورزق از محرومیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید دو موضوع را مد نظر قرار گیرد.
فرماندار طارم یادآور شد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که وظیفه همگان است باید توجه ویژه شود.
وی بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که ولایتمدار، دلسوز به نظام، مردم و خداشناس باشد.
رجبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه در ارتباط با انتخابات گفت: همان طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، منتخب مردم باید وابسته به کانون‌های ثروت و قدرت نبوده و فردی که درد مردم را بداند و در راستای رفع نیازهای آنها تلاش کند و از سوی دیگر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
همچنین بخشدار چورزق در این جلسه از مساعدت فرماندار و حضور معتمدان در این جلسه و نیز از تلاش و علاقه فعالان این بخش برای توسعه و پیشرفت چورزق تقدیر کرد.
عماری با اشاره به دغدغه‌های مردم این منطقه در ارتباط با پیشرفت بخش چورزق گفت: توجه بیشتربه بخش کشاورزی، رسیدگی جدی به تامین آب شرب روستایی، اجرای طرح هادی روستاها، احداث کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی‌، نظارت بیشتر بر اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله دغدغه‌هایی هستند که مردم و مسئولان این بخش برای توسعه چورزق است.
گفتنی است، در ابتدای این این نشست حاضران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشرفت منطقه چورزق بیان کردند.
همچنین جلسه معتمدان و فعالان اجتماعی بخش چورزق به همت بخشداری این بخش در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول