اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

گازرسانی به ایلام جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: گازرسانی به استان ایلام جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده کارشناسان و مسئولان شرکت گاز استان ایلام است.

گازرسانی به ایلام جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روح‌الله نوریان صبح امروز در نشست با استاندار ایلام اظهار داشت: در حال حاضر 7 شهر و 50 روستای استان ایلام از مزیت گاز بهره‌مند هستند.
وی ادامه داد: شتاب گازرسانی به استان ایلام از سال 89 و 90 آغاز شده و این روند با همین روال در حال ادامه و استمرار است.
این مسئول اضافه کرد: اکنون شیب توسعه‌ای بسیار مناسبی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی به مناطق مختلف استان ایلام از جمله مناطق روستایی استان ایلام وجود دارد.
نوریان تصریح کرد: سال گذشته با تلاش شرکت گاز استان ایلام 357 کیلومتر شبکه‌گذاری در سراسر استان ایلام اجرایی شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امسال با عنایت به برنامه‌های تعیین شده اجرای 430 کیلومتر شبکه گازرسانی پیش‌بینی شده بود اما در 7 ماهه امسال و تا پایان مهرماه تنها 520 کیلومتر کار گازرسانی در ایلام اجرایی شد.
وی ادامه داد: این رویداد بیشتر از برنامه تعیین شده از سوی کارشناسان و مسئولان شرکت گاز استان ایلام بوده که جای تقدیر دارد.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 491 کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در مناطق مختلف شهرستان‌های استان ایلام طراحی و ایجاد شده است.
نوریان تصریح کرد: 42 هزار و 708 انشعاب نیز در سراسر استان ایلام وجود دارد و خانوارهای شهری و روستایی به همراه بخش‌های دیگر از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و ... نیز از این مزیت بهره‌مند شده‌اند.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: اکنون 56 هزار مشترک گاز در اقصی نقاط استان ایلام وجود دارد که بیشترین آن مربوط به بخش خانگی است.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع تاکنون 74 درصد جمعیت شهری و 14 درصد خانوارهای روستایی از مزیت گاز بهره‌مندند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول