اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

اجرای 110 کیلومتر شبکه گازرسانی در محلات برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای 110 کیلومتر شبکه گازرسانی در محلات برازجان خبر داد.

اجرای 110 کیلومتر شبکه گازرسانی در محلات برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست بررسی مسایل و مشکلات و روند گازرسانی در شهر برازجان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر خدمات‌رسانی به مردم در مناطق محروم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و روز به روز شاهد افزایش خدمات رفاهی به مردم هستیم.
وی افزود: روند گازرسانی به دشتستان طی سال جاری بسیار مناسب بوده و هم‌اکنون با شتاب و کیفیت خوبی این امر انجام می‌شود و شرکت گاز استان تلاش مضاعفی در این راستا دارد.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: شرکت گاز در عملیات حفاری‌ها و ایمنی و ترمیم حفاری‌های گاز دقت و تسریع لازم را به عمل آورد تا مردم و شهروندان نیز دچار مشکل نشوند.
خسروی تصریح کرد: انتظار داریم کار اجرایی و عملیات حفاری و گازرسانی به شهروندان برازجانی با سرعت بالایی صورت گیرد و در کار توقف صورت نگیرد تا هر چه زودتر مردم از گاز شهری برخوردار شوند.
وی اضافه کرد: مسئولین ذیربط و شهردار نیز با تعامل و همفکری مشکلات و مسائل مربوط به گازرسانی و حفاری‌ها را حل و فصل کنند تا مردم نیز بتوانند هر چه سریعتر از این نعمت استفاده کنند.
فرماندار دشتستان از اجرای 110 کیلومتر شبکه گازرسانی در محلات برازجان خبر داد و اذعان داشت: سرعت بخشیدن به امر گازرسانی باید مورد عنایت مسئولان گاز استان قرار گیرد.
خسروی یادآور شد: در گازرسانی به بخش‌های مختلف دشتستان نیز شاهد تلاش و اهتمام شرکت گاز استان هستیم و انتظار داریم تا انتهای امسال شهرهای سعدآباد و آبپخش و شبانکاره و دالکی و همچنین منطقه تنگ‌ارم و بوشکان از نعمت گاز برخوردار شوند.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تعامل لازم برای خدمات‌رسانی را داشته باشند و منفعت مردم و رفاه و آسایش مردم شریف شهرستان باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول