اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل:

تشکیل 2 هزار و 700 حلقه صالحین در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان اردبیل از تشکیل 2 هزار و 700 حلقه صالحین در این استان خبر داد.

تشکیل 2 هزار و 700 حلقه صالحین در اردبیل
سردار جلیل بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به رویکرد جدید بسیج در حوزه تربیتی و اخلاق مداری اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا دو هزار و 700 حلقه تربیتی صالحان در استان اردبیل شکل گرفته که محوریت حرکت آنها مسائل تربیتی و اخلاقی است.
این مسئول اعزام 15 هزار نفر از اهالی اردبیل را به مناطق عملیاتی جنوب در تعطیلات نوروز امسال و اعزام 20 هزار دانش‌آموز دختر و پسر سال دوم متوسطه را از دیگر فعالیت‌های بسیج در عرصه فرهنگی و معنوی توصیف کرد.
وی ادامه داد: در این کاروان‌ها بیش از 80 روحانی و صدها راوی دوران دفاع مقدس کار آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین حقایق جنگ تحمیلی را بر عهده دارند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه و بسیج تعطیل نشده، افزود: هم اکنون 95 درصد کار ایجابی و پنج درصد کار سلبی را در محلات انجام می‌دهیم تا به ماموریت خود در این حوزه عمل کرده باشیم.
این مسئول به آمادگی 100 درصد نیروهای بسیجی برای مقابله با جنگ نامتقارن دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: ما در جنگ نیمه سخت امنیتی نیز به صورت مسلحانه و غیر مسلحانه انجام وظیفه می‌کنیم به طوری که بسیج در فتنه سال 88، 70 بسیجی شهید تقدیم انقلاب کرد.
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل روحیه فداکارانه بسیج را باج ندادن به دشمن در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: ما بر روی گروهک منافقین پژاک از زمین و آسمان آتش ریختیم و اجازه ندادیم آنها کوچک‌ترین تدبیری را انجام دهند به همین دلیل بسیاری از وابستگان این گروهک عقب‌نشینی کرده یا از مرزهای کشورمان فرار کردند.
این مسئول عرصه بعدی حضور بسیج را عرصه جنگ نرم عنوان کرد و گفت: جوانان ما در نوک پیکان حمله فرهنگی و اعتقادی دشمن قرار دارند که با حضور به موقع بسیج این نوک پیکان این بار به سمت خود آنها نشانه رفته است.
وی با قدردانی از حضور علما و روحانیون متدین در راهنمایی جوانان و تقویت حلقه‌های بصیرت و تربیت، بیان داشت: ما با تقدیم هزاران شهید با جرات و توان کامل اعلام می‌کنیم فدایی رهبر و سرباز با معرفت خط ولایت هستیم و به دشمن کوچک‌ترین فرصت هجمه علیه نظام اسلامی را نمی‌دهیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل با اعلام اینکه از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت استان، 400 هزار نفر بسیجی هستند، ابراز داشت: بسیجی به این شعار پایبند است که می‌میرد اما اسارت، ذلت و زبونی را برنمی‌تابد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول