اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

21 سرگروه نمونه صالحین بیرجند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بیرجند از 21 سرگروه نمونه شجره طیبه صالحین بیرجندی قدردانی شد.

21 سرگروه نمونه صالحین بیرجند تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طرح شجره طیبه صالحین در استان مدت دو سال است که از سوی بسیج در حال اجرا است و در این طرح، حلقه‌هایی متشکل از 15 تا 20 نفر در مساجد، پیرامون مسائل مذهبی، اخلاقی و سیاسی آموزش می‌بینند.
مسئول طرح شجره طیبه صالحین خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در این همایش رسالت بسیج در شرایط کنونی جهان را خطیر دانست.
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی، نقشه‌های دشمنان را خنثی و با اخلاص، بصیرت و ولایت‌مداری، بستر را برای پیشرفت همه جانبه کشور مهیا می‌کنند. 
حجت‌الاسلام و المسلمین رضا توکلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیرجند نیز، بسیجیان را تلاشگران عرصه‌های معنوی، علمی و عمرانی دانست و گفت: تفکر بسیجی زمینه بالندگی بسیجیان را در جامعه ایجاد کرده و عزت آنان را سبب شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم بسیج را یکی از سرچشمه‌های خیر و برکت در کشور دانست و گفت: بسیجیان با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.   
موسی جوینده طرح حلقه‌های صالحین را یکی از برنامه‌های فرهنگی بسیج در راستای محتواسازی برنامه‌های این مجموعه دانست و اظهار داشت: انجام این برنامه که با استقبال جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه شده است در حال توسعه است تا همه افراد بتوانند از برکات این طرح استفاده کنند.
وی افزود: در اکثر پایگاه‌های بسیج شهرستان بیرجند حلقه‌های طرح صالحین تشکیل شده است و تاکنون نتایج خوبی نیز در پی داشته است و توانسته رضایت خانواده‌ها و جوانان را جلب کند چرا که شرکت در این جلسات در راستای بصیرت‌افزایی موثر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: هر حلقه در این طرح به صورت میانگین دارای 20 عضو است که یک سرگروه نیز در هر حلقه برای آموزش سایران حضور دارد که این سرگروه‌ها در کلاس‌های تخصصی که به صورت متمرکز برگزار می‌شود آموزش‌های عقیدتی لازم را می‌بینند و هر چند سرگروه نیز دارای یک مربی هستند که معمولا از اساتید برجسته شهر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول