اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه امام حسین (ع):

هر کس در برابر ولایت قرار گیرد عامل فتنه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه امام حسین (ع) گفت: هر کس در مقابل ولایت قرار گیرد، با جریان فتنه همفکر و خود عامل فتنه است.

هر کس در برابر ولایت قرار گیرد عامل فتنه است
مرتضی صفاری در حاشیه گردهمایی بسیجیان کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برخی از افراد به گونه‌ای نفوذ می‌کنند و یک مسئول را به باور می‌رسانند که دلسوز هستند اما با روش‌های مختلف از آن باورهای ایجاد شده نسبت به آنان سوءاستفاده می‌کنند.
وی شعار مشایی و جریان منتسب به وی را جمهوری ایرانی و ضداسلامیت خواند و گفت: این نوع حرکت و فضا، فضا و تفکر غربی است و با شعارها و اصل نظام اسلامی مغایرت دارد.
به گفته رئیس دانشگاه امام حسین(ع)، آنها زمینه رشد کارتل‌های اسلامی و آقازاده‌ها را فراهم آورده‌اند و این افراد با این فضا رشد کرده‌اند.
صفاری خاطرنشان کرد: آنها با طرح عنوان‌های انسان‌محوری به جای خدامحوری و خوش‌گذرانی و لذت به جای خدمت به مردم، برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تلاش و با این تفکرات انتخابات آینده را دنبال می‌‌کنند.
وی هنر دیگر این جریان را به جان هم انداختن قومیت‌ها و احیای این مسئله که در اوایل انقلاب توسط گروهک‌های ضدانقلاب و بیگانگان دنبال می‌شد، دانست و افزود: آنها برای رسیدن به اهداف دست به هر اقدامی می‌زنند.
 
* هر کس در مقابل ولایت قرار بگیرد، جزو عوامل فتنه است
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) در جواب این سوال مبنی بر اینکه وجه مشترک جریان انحرافی و فتنه 88 چیست، تصریح کرد: هر کس که در مقابل ولایت قرار بگیرد، با جریان فتنه است.
صفاری تاکید کرد: شاید قوه قضائیه با قدرت عمل نکرده است که برخی‌ها فکر کرده‌اند می‌توانند بیایند و بیت‌المال را به یغما ببرند.
وی افزود: این افراد به دنبال مطامع خود هستند و می‌خواهند خود را در رأس قرار دهند و تفکر آنها دنیایی است و برای نفوذ به مجلس هر هزینه‌ای را متحمل می‌شوند تا بلکه در آنجا به امکاناتی دست پیدا کرده و نهایت استفاده را از آن ببرند.
صفاری تنها راه مقابله با این جریانات را روشنگری مردم و بیان اهداف و عملکرد آنان خواند و گفت: هر اندازه که جزئیات عملکرد و تفکر این افراد و جریان برای مردم تبیین شود، نفوذ آنها به مجلس و تحقق اهداف آنان غیرممکن خواهد شد.
 
*گفتمان دوران اصلاحات، گسترش مظاهر فساد بود
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه ریشه‌های مظاهر فساد در جامعه را ناشی از عملکرد دوران هشت ساله اصلاحات دانست و عنوان کرد: گسترش مظاهر فساد از گفتمان‌های این دوران بود که خود آنها این مسائل را فرهنگ‌سازی می‌کردند.
به گفته صفاری، آنان با عنوان دوم خردادی در طول هشت سال شبکه‌ای ایجاد کردند که ذهن جوانان را از ارزش‌ها دور می‌کردند و به نوعی به سمت ضدارزش‌ها سوق می‌دادند.
این مقام مسئول ادامه داد: آنها طوری عمل می‌کردند که هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی جوانان را زیر سوال می‌بردند تا جایی که می‌گفتند اکنون دوران جنگ تمام شده و باید بسیج‌زدایی و اصلاحات صورت گیرد.
وی یادآور شد: کف‌ و سوت‌زدن از اعمال زشتی بود که در مراسم‌های خاتمی انجام می‌شد و دولت اصلاحات علاوه بر آن، گسترش اعتیاد، بدحجابی و اعمال ضدارزش‌های اسلام را ترویج می‌دادند.
 
*با روحیه دفاع از اسلام در مقابل تهدید دشمنان می‌ایستیم
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) همچنین به تهدیدهای اخیر دشمنان علیه این نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تهدیدات دشمنان از اول انقلاب تاکنون وجود داشته و هر روز نسبت به گذشته پیچیده‌تر می‌شود.
صفاری از حفظ حکومت اسلامی توسط خداوند و امدادهای غیبی به عنوان یک واقعیت نام برد و تصریح کرد: اراده خداوند بر حفظ این انقلاب اسلامی است و ما به این مسئله معتقدیم.
وی در پایان افزود: ما به حقانیت خود باور داریم و با روحیه دفاع از آن حقانیت، اسلام، قرآن و ولایت در مقابل تهدیدهای دشمنان می‌ایستیم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول