اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد:

بهره‌برداری مطلوب از کارخانه آسفالت سازمان عمران ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری ساری بهره‌برداری مطلوب شود.

بهره‌برداری مطلوب از کارخانه آسفالت سازمان عمران ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی شامگاه یکشنبه در سیصد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با  تاکید بر اینکه برای فعالیت‌های عمرانی سطح شهر نیاز به کمیته فنی در شهرداری با مشارکت شورا است، بیان داشت: برای پیشبرد اهداف شهرداری و جلب رضایت شهروندان ساروی کمیته فنی از سوی شهرداری و شورا تشکیل می‌شود تا نظارت بیشتری بر فعالیت‌های عمرانی زیربنایی و روبنایی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته فنی می‌توان نواقص را در فعالیت‌های عمرانی رفع و به تقویت بنیه فنی پروژه‌های فنی و عمرانی کمک کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: ایجاد شهرداری مناطق به منظور نظارت و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان بود، ولی کاستی‌هایی که دیده می‌شود از کرده خود پشیمانیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری ساری توان استحصال 120 هزار تن آسفالت را دارد، ولی در طول هشت ماه اخیر این واحد خدماتی تنها 20 هزار تن از کارخانه آسفالت بهره‌برداری کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری بیان داشت: شهرداری ساری برای رسیدن به بودجه پیش‌بینی شده سال جاری و ارائه خدمات مطلوب از سوی این نهاد خدماتی نیازمند مشارکت شهروندان ساروی در پرداخت به موقع جرایم و عوارض ناشی از ساخت و ساز است.
نقیبی در بخش دیگری از سخنانش به ورزش شهر ساری اشاره کرد و گفت: تیم صنعت ساری مظلوم واقع شد.
وی افزود: ضرورت حمایت خیران شهر ساری در حمایت از ورزش ساری محسوس است، تیم فوتبال صنعت ساری تنها تیم دست یک است که مورد بی‌مهری‌ها قرار گرفت.
رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه زمین ورزشی مطلوبی در وسط شهر ساری است، ولی نابسامان و بدون استفاده قرار گرفت، عنوان کرد: استادیوم شهید متقی برای استفاده از مسابقات داخلی آماده شود که ورزش دوستان هزینه کرایه تا زمین فوتبال خارج از شهر را تقبل نکنند.
نقیبی افزود: ضرورت تعامل شورا و شهرداری ساری با مسئول تربیت بدنی این شهرستان در صحن علنی شورا محسوس است.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه شورای شهر فقط  نظارت بر فعالیت‌های عمرانی شهر نیست، یادآور شد: همانطور که برای مسائل عمرانی فعالیت می‌کنیم کمی به فکر فعالیت‌های فرهنگی شهر ساری باشیم، ساری نیازمند ورزشی مطلوب و یا اجرای موسیقی‌های مشروع است که می‌توان با هزینه‌ای اندک روحیه جوانان را شاداب و با طراوت کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول