اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی:

راه‌های نقده آسفالت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: عملیات آسفالت راه‌‌های نقده در دست اقدام است.

راه‌های نقده آسفالت می‌شوند
علیرضا رحمان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نقده اظهار داشت: امسال در این شهرستان حدود 59 کیلومتر راه آسفالت شده است که 60 کیلومتر نیز برای آسفالت کردن آماده است.
وی افزود: در سال 89 نیز حدود 64 کیلومتر راه آسفالت شد که این عملیات با هدف توسعه خدمات به مردم همچنان به طور جدی ادامه دارد برای عملی شدن این موضوع باید سایر مسئولان به ویژه دهیاری‌‌ها نیز همکاری خوبی به منصه ظهور برسانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آسفالت کردن راه‌های پیرانشهر در برنامه قرار دارد امیدواریم در صورت مساعد بودن آب و هوا عقب‌ماندگی موجود جبران شود و عملیات لازم برای آسفالت کردن راه‌های این شهرستان هم آغاز شود.
رحمان‌زاده گفت: نهایت تلاش مسئولان این دستگاه بر خدمات رسانی سریع و عمل به تعهدهای صورت گرفته استوار است که تاکنون با اجرایی کردن طرح‌های مانند همت، لبیک و نهضت آسفالت روستایی تا حدود زیادی در حوزه راه و راهسازی خدمت ارائه شده است.
وی بیان کرد: امروزه روستاها در کانون توجه قرار دارند ولی باید ساکنان آنها نیز در جریان امور، مسائل مختلف و سختی‌های خدمت‌رسانی قرار بگیرند تا با شکل‌گیری یک تعامل همه‌جانبه مشکلات برطرف شده و خدمت‌رسانی تسهیل پیدا کند.
رحمان‌زاده دسترسی به راه مناسب را یکی از مولفه‌های توسعه عنوان کرد و گفت: برای عملی شدن این موضوع گام‌های زیادی در کشور ما به الطبع در آذربایجان غربی برداشته شده است ولی برای تحقق کامل این موضوع باید همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها همکاری کنند.
مدیر کل راه و ترابری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را جهاد اقتصادی نامیده‌اند، اظهار داشت: برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری امسال در امور سازندگی و عمران حرکت رو به رشدی آغاز شده است به طوری که برکات این تلاش در همه مناطق به وضوح دیده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول