اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پزشکی شیراز:

بسیج شاه‌بیت ایثارگری در عرصه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پزشکی شیراز بسیج را شاه‌بیت ایثارگری و از خود گذشتگی در عرصه انقلاب اسلامی دانست.

بسیج شاه‌بیت ایثارگری در عرصه انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمود نجابت اظهار داشت: رمز موفقیت بسیجیان در صحنه دفاع مقدس ایمان قوی، نگاه به موقع به دستورات حضرت امام (ره) به عنوان ولی فقیه، اولویت دادن به انجام وظیفه و تکلیف و بی‌اعتنایی به دیگر خواسته‌ها و تمایلات خود بود.
وی ابراز داشت: بسیجیان واقعی به لحاظ فرصتی که انقلاب و امام برای رشد و خدمتگزاری به آنها در صحنه انقلاب و جنگ داد، خود را همواره مدیون انقلاب و امام می‌دانند و کمترین ادعا و مطالبه را نسبت به انقلاب اسلامی دارند.
نجابت گفت: گرچه شرح ایثارگری بسیجیان برای آشنایی نسل‌های جدید و الگو گرفتن آنها ضروری است اما بهترین روش برای نشر فرهنگ بسیجی، عمل مسئولان و نخبگان به روش و منش پر افتخار بسیجیان واقعی است، چراکه بسیجیان با تأسی از آموزه‌های تربیتی امام، بر شیطان نفس خود مسلط شدند و در مرحله بعد توانستند با عزت و سرفرازی در برابر استکبار و شیطان بزرگ، مقتدرانه مقاومت کنند.
وی تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما با توجه به اشتغالات مادی در بعضی از گروه‌ها و اقشار، بازگشت دوباره به تفکر و عمل بسیج است تا شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم و حرکت رو به پیشرفت با الگوی جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری برای همیشه در جهان پایدار باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول