اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

بسیج در تمام زمینه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: بسیج باید در همه زمینه‌ها برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته باشد.

بسیج در تمام زمینه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در گردهمایی بسیج کارگری کارخانه نساجی سیدالشهدای اردکان با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه امروز بسیج در سنگر علم، نوآوری و فناوری در جایگاه ممتازی قرار دارد، اظهار داشت: بسیج در شرایط فعلی که جهاد علمی یکی از اولویت‌های کشور است باید در همه زمینه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.
وی با اشاره به شأن نزول سوره هل اتی افزود: ارزش کار حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) که افطار خود را در راه خدا بخشیدند، خلوص نیت و خدایی فکر کردن این بزرگان است.
امام جمعه اردکان کارگران بسیجی را به مدنظر قرار دادن خداوند در همه امور و الگو قرار دادن حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) توصیه کرد و ادامه داد: بی‌تردید هر اندازه عمل خالصانه‌تر باشد در نزد خداوند ارزشمندتر است.
حسینی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از خدمات و ایثارگری بسیجیان است، بیان کرد: فکر نکردن به جز خدا و وظیفه را فقط برای خدا انجام دادن از ویژگی‌های بارز یک بسیجی است.
وی ادامه داد: همین ویژگی شاخص موجب شده هر جا بسیجیان قدم بگذارند امور رو به بهبود پیش رود.
حسینی با بیان اینکه امروز بسیج در سنگر علم، نوآوری و فن‌آوری در جایگاه ممتازی قرار دارد، گفت: بسیج در شرایط فعلی که جهاد علمی یکی از اولویت‌های کشور است باید در همه زمینه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.
وی با بیان اینکه نباید اصل بسیج را به عنوان سازمانی موازی با دیگر سازمان‌ها دید، افزود: بسیج امتدادی مردمی از همه دستگاه‌های نظام حاکمیت در همه صحنه‌ها است.
حسینی تصریح کرد: باید جمع کثیری از نخبگان بسیجی در سراسر کشور و در مجموعه‌های مختلف بسیج سازماندهی شوند.
وی با اشاره فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف کشور اظهار داشت: به قول مقام معظم رهبری هرجایی که اسلام و جمهوری اسلامی نسبت به چیزی احساس نیاز می‌کند، بسیج می‌تواند در آن حضور یابد.
امام جمعه شهرستان اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عام‌المنفعه بودن کارخانه نساجی سید الشهدا (ع) تاکید کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه جهاد اقتصادی سرلوحه کارها قرار گیرد.
حسینی در حاشیه این گردهمایی از خط تولید کارخانه نساجی سید‌الشهدا (ع) اردکان بازدید کرد.
به گزارش فارس، این گردهمایی با حضور مسئولان سپاه ناحیه اردکان، مسئولان بنیاد صدوق و تنی چند از مسئولان ارگان‌های این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول