اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیجیان کردستانی آماده هرگونه مقابله با دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به آمادگی همه جانبه بسیجیان استان در عرصه‌های مختلف جنگ نرم و سخت، گفت: بسیجیان کردستانی آماده هرگونه مقابله با دشمنان هستند.

بسیجیان کردستانی آماده هرگونه مقابله با دشمنان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ابراهیم حسینی در جمع بسیجیان شهرستان قروه، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تضمین‌کننده تعالی و پیشرفت روزافزون بوده و باید این مهم مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.
وی افزود: فرهنگ و تفکر بسیج متعالی‌ترین تفکر بوده و مردم مسلمان ایران با تبعیت از منویات عالمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره‌مندی از این تفکر والا حماسه‌هایی را آفریدند که دشمنان اسلام و انقلاب را به زانو درآورده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به آمادگی بسیجیان جان برکف کردستانی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیجیان کردستانی آمادگی هرگونه مقابله با دشمنان را دارند و در هر میدانی با ایثار و جانفشانی از ارزش‌های انقلاب و این نظام الهی دفاع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک چهارم مردم کردستان عضو بسیج هستند، تصریح کرد: در ایام مختلف سال نیز مردم ولایت‌مدار کردستان با اشتیاق وافری برای خدمت و فعالیت در نهاد مردمی بسیج اعلام آمادگی کرده و حضور گسترده بسیجیان استان در اجتماعی بیش از 150 هزار نفر در سراسر استان در روز پنجم آذر نمونه بارزی از این ارادت بود.
در ادامه این مراسم بسیجیان جان برکف قروه‌ای با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق، انزجار خویش را از توطئه افکنی‌ها و برنامه‌های پلید جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در کشورهای اسلامی اعلام کردند و با شعارهای انقلابی بار دیگر با آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول