اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

بسیج وفاداری خود را به نظام اثبات کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج وفاداری خود را به نظام اثبات کرده است.

بسیج وفاداری خود را به نظام اثبات کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر شهاب معاف در همایش فرهنگیان بسیجی قرچک با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اشاره به نقش بسیج گفت: ‌بسیج از مجموعه ای تشکیل شده که با عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به ایران اسلامی به اثبات رسانده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: حضور بسیجیان نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس که در پس از آن دوران نیز مشهود است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشجویان ،محققان و دانشمندان جوان بسیجی ثابت کرده‌اند که این قشر عظیم جامعه در دوره‌های مختلف هدفی جز اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ندارند و در راه سربلندی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
معاف تاکید کرد: بصیرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه از شاخصه‌های اصلی جوانان بسیجی و انقلابی است.
مدیر آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در شرایط کنونی که دشمن با جنگ نرم قصد تشویش افکار و اذهان عمومی جامعه را دارد، وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است.
وی عنوان کرد: تفکر بسیجی نشات گرفته از باورهای دینی است و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمن، منوط به تقویت این ارزش‌ها است.
معاف بیان داشت: الگو گرفتن ملت های مسلمان و آزادیخواه از ایران اسلامی، ثمره تلاش و مجاهدت های ملت رشید ایران و به برکت خون شهدا است.
وی در ادامه دستاوردهای علمی بدست آمده در طول دوران انقلاب اسلامی را مدیون جوانان بسیجی دانست که با تفکر انقلابی خود، ‌انقلابی عظیم در جهان به‌وجود آورده‌اند.
این گزارش حاکی است، همزمان با هفته بسیج، ‌همایش فرهنگیان بسیجی شهر قرچک با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه ورامین، ‌مسئولان ادارات و نهادهای مختلف شهر قرچک در کانون ملائک آموزش و پرورش این شهر برگزار و از مقام شامخ بسیجیان و شهدای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول