اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه مدیرعامل شرکت غله منطقه 10 کشور به رسانه‌ها؛

دنبال افزایش نرخ کیفیت نان در اصفهان نباشید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور به رسانه‌ها توصیه کرد: به دنبال افزایش نرخ کیفیت نان در استان نباشید چراکه ما خود راهکارهای افزایش کیفیت نان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

دنبال افزایش نرخ کیفیت نان در اصفهان نباشید
سید قاسم زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تعزیرات آرد و نان به استانداری اصفهان واگذار شده است، اظهار داشت: در حال حاضر نیز تصمیمات در این حوزه در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار داده شده است.
وی ادامه داد: سیاست‌ها در بخش آرد و نان از سوی اتحادیه‌ نانوایان تعیین می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور در پاسخ به این پرسش که با این شرایط در نهایت کدام نهاد یا تشکل در مورد نرخ افزایش کیفیت نان در استان اصفهان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند اظهار نظر کند، اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی از طریق آموزش در صدد افزایش کیفیت نان‌های تولیدی در استان است و نباید به دنبال نرخ و آمار باشیم.
وی بیان داشت: در سطح استان اصفهان به منظور راه‌اندازی واحدهای پخت نان صنعتی مجوزهایی صادر شده است و برخی از واحدهای بخش خصوصی اقدام به احداث مجتمع‌های پخت نان صنعتی در سطح استان کرده‌اند.
 
*اصفهان نان صنعتی کرج را عرضه می‌کند
زمانی تصریح کرد: در حال حاضر نان‌های صنعتی سنان کرج به استان اصفهان وارد و در واحدهای فروش عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات برای کمک به سرمایه‌گذاران به منظور ساخت مجتمع‌های نان صنعتی بستگی به کارخانه دارد، گفت: سقف تسهیلات را هم بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاران مشخص می‌کند.

*تنفس 5 ساله تسهیلات برای سرمایه‌گذاران راه‌اندازی مجتمع نان صنعتی
وی در پاسخ به این پرسش که برای برندسازی نان سنتی در استان اصفهان که پایتخت نان کشور لقب گرفته چه اقداماتی انجام شده است، افزود: یکی از اقدامات در این راستا برگزاری همایشی از سوی بخش خصوصی و معرفی نان‌های سنتی استان اصفهان به دیگر استان‌ها بود.
زمانی تصریح کرد: راه‌اندازی شهرک نان در منطقه کمشچه که دستور آن از سوی استاندار اصفهان نیز صادر شده از دیگر اقداماتی است که می‌تواند به تحقق برندسازی جهانی در زمینه نان سنتی کمک کند.
وی اضافه کرد: این آمادگی در استان اصفهان وجود دارد که هر منطقه‌ای که نیاز باشد، مجتمع‌های عرضه انواع نان‌های سنتی و صنعتی راه‌اندازی شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور در پایان به استقبال استان برای راه‌اندازی واحدهای پخت نان صنعتی اشاره کرد و افزود: تسهیلاتی که به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود تا پنج سال بدون بازپرداخت نزد متقاضی قرار می‌گیرد و پس از این مدت سرمایه‌گذار باید برای پرداخت اقساط خود اقدام کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول