اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

اصلاح 10 نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از اصلاح 10 نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در برازجان خبر داد.

اصلاح 10 نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی ترافیک و حمل و نقل برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در یکسال گذشته با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران برای کاهش ترافیک و افزایش ایمنی شهروندان، نشست‌های بسیار زیادی را برگزار کرده است.
وی افزود: فرماندار دشتستان و سایر مدیران همکاری مطلوبی داشته‌اند و بسیاری از مشکلات با تلاش این عزیزان رفع شده است.
شهردار برازجان بیان داشت: با توجه به افزایش میزان تصادفات و خطرات حادث شده، ساماندهی ترافیک شهری برازجان در اولویت برنامه‌ریزی شهرداری برازجان قرار گرفته است.
حسین‌آبادی افزود: در طرح مطالعاتی ترافیکی شهر برازجان برای 10 نقطه حادثه‌خیز شهری، طرح‌های بلند مدت و  ساماندهی ترافیکی ارائه شده است.
وی مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز برازجان را سه‌راهی دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، میدان 17 شهریور برازجان، سه‌راهی میهن دشتستان و تقاطع بلوار دکتر بهشتی و معلم ذکر کرد.
شهردار برازجان از اصلاح 10 نقطه حادثه‌خیز در برازجان خبر داد و اضافه کرد: تا پایان سال عملیات رفع این نقاط حادثه‌خیز اجرایی خواهد شد و انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.
حسین‌آبادی اظهار داشت: در راستای آرام‌سازی ترافیک، جانمایی تابلوهای شهری و خط‌کشی و علائم راهنمایی نیز اقدامات لازم در خیابان‌های هسته مرکزی شهر انجام شده است.
وی ادامه داد: طرح ترافیکی شهر برازجان به تصویب رسیده و در این طرح تعدادی از نقاط حادثه‌خیز شهر برازجان از طرف مشاور طراحی شده و مقرر شده که شهرداری با اولویت نسبت به ساماندهی این نقاط اقدام کند.
شهردار برازجان گفت: همکاری مردم با شهرداری می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش میزان تصادفات و افزایش ایمنی داشته باشد.
در این نشست تعدادی از کارشناسان راهنمایی و رانندگی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای کاهش ترافیک شهری و رفع نقاط حادثه‌خیز پرداختند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول