اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه سمنان خبر داد:

4.5 برابر شدن کتب چاپ شده در دانشگاه سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه سمنان از 4.5 برابر شدن کتب چاپ شده در دانشگاه سمنان در چهار سال اخیر خبر داد.

4.5 برابر شدن کتب چاپ شده در دانشگاه سمنان
علی خیرالدین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: رشد 90 درصدی چاپ مقالات ISI نسبت به سال گذشته نیز در دانشگاه سمنان به دست آمده است.
وی انتخاب عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران به عنوان استاد بسیجی نمونه کشوری و دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهور در سال 1388، انتخاب مجید اسحقی‏گرجی دانشیار گروه ریاضی این دانشگاه به عنوان پژوهشگر برگزیده ملی در حوزه علوم پایه در سال 1389 و دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهور را از دیگر افتخارات دانشگاه سمنان برشمرد.
رئیس دانشگاه سمنان از دعوت علی خرمیان با درجه استاد تمامی از طرف بزرگ‌ترین مرکز آزمایشگاهی فیزیک ذرات بنیادی جهان GERN برای پژوهش و تبادل اطلاعات با سایر دانشمندان دنیا در این زمینه خبر داد.
خیرالدین همچنین به انتخاب دانشگاه سمنان به عنوان پرکارترین دستگاه استان سمنان در امر نشر در سال 1389 و برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی از جمله برگزاری ششمین کنگره ملی مهندسی عمران در اردیبهشت سال 1390 و همایش توسعه ملی سمنان در سال 1389 اشاره کرد.
وی در ادامه راه‌اندازی پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور با بیش از 40 شرکت فناور مستقر در آن را یادآور شد.
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به افتخارات حوزه دانشجویی این دانشگاه، میزبانی دهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور در سال 1389، کسب عنوان رئیس دانشگاه برگزیده و دریافت تندیس طلایی و لوح یادبود از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین جشنواره ملی حرکت، کسب عنوان برگزیده در ابتکار و پژوهش توسط انجمن‌های علمی برق و فیزیک دانشگاه در سومین جشنواره ملی حرکت، تاسیس و راه‌اندازی پژوهش‏سرای دانشجویی به عنوان یکی از سه دانشگاه در کشور و کسب مقام‌های متعدد ورزشی دانشجویی را از جمله این افتخارات بیان کرد.
خیرالدین با اشاره به افتخارات حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان، این توفیقات را شامل کسب عنوان معاون فرهنگی برگزیده در میان دانشگاه‌های کشور، کسب رتبه اول کشوری در مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم دانشجویان، کسب رتبه سوم کشوری در سومین المپیاد معارف قرآنی دانشجویان کشور و کسب رتبه سومی و هفتمی در مسابقات کشوری قرآن کریم ذکر کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول