اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد:

احداث 2 فرهنگسرای جدید در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: دو فرهنگسرای جدید در شهرک صنعتی بزرگراه امام خمینی و انتهای فیروزآباد شهر کرمان احداث می‌شود.

احداث 2 فرهنگسرای جدید در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان ابوالقاسم سیف‌اللهی شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست عمومی شورای شهر کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از محل اعتبار سکونت‌گاه‌های غیررسمی در استان کرمان و با هزینه‌کرد شهرداری، مسکن و شهرسازی و اعتبار استانی دو فرهنگسرای جدید در کرمان ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت فرهنگ‌سراهای جدید کرمان در شهرک صنعتی بزرگراه امام خمینی (ره) و در بند مملکت واقع در انتهای خیابان فیروزآباد در سال جاری آغاز می‌شود، عنوان کرد: این فرهنگ‌سراها از نظر معماری مانند فرهنگ‌سرای جهان کرمان هستند و 400 میلیون تومان اعتبار برای احداث این مکان‌ها در نظر گرفته شده است.
سیف‌اللهی تصریح کرد: با توجه به سیاست کوچک‌سازی دولت و برای چابک‌سازی شهرداری کرمان این مجموعه پیشنهاد ادغام چهار سازمان زیرمجموعه خود را به شورای اسلامی شهر کرمان ارائه می‌کند.
شهردار کرمان عنوان کرد: شهرداری کرمان برای ادغام سازمان بهسازی و نوسازی در سازمان عمران شهرداری و همچنین ادغام سازمان میوه و تره‌بار در سازمان پسماند طرح‌هایی را دارد.
سیف‌اللهی با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری کرمان در قالب عوارض و درآمد پاسخگوی نیازهای شهر کرمان نیست، بیان داشت: شهرداری کرمان پیشنهاد راه‌اندازی سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری را به شورای اسلامی شهر ارائه می‌کند تا اعضای شورا در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.
وی با بیان اینکه سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری در شهرهایی مانند تهران، تبریز و مشهد راه‌اندازی شده است و عملکرد مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: بحث سرمایه‌گذاری در کرمان نیازمند سازمان و تشکیلات است.
سیف‌اللهی تصریح کرد: در حال حاضر معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرمان در بخش جذب سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، اما باید ابزار مناسب در این زمینه در نظر گرفته شود.
وی افزود: با تشکیل سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری در کرمان می‌توان از نیروهای معاونت برنامه‌ریزی و همچنین نیروهای بخش خصوصی برای جذب بیشتر سرمایه‌های داخلی و خارجی بهره برد.
سیف‌اللهی در هفته بسیج و به پاس تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف شورای اسلامی شهر کرمان با نامگذاری روگذر چهارراه بازرگانی شهر کرمان با عنوان ایثار موافقت کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول