اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرهنگسرای معراج کاشان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به مناسبت ایام ذی‌الحجه در قالب جشن ولایت به بهره‌برداری رسید.

فرهنگسرای معراج کاشان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان صبح امروز در این مراسم عزت و عظمت شیعه را در اعتقاد به ولایت دانست و گفت: تجلی این عظمت در حرم ائمه اطهار(ع) و مجالس مربوط به این بزرگواران مشهود و ملموس است.
حسین واعظی از مسجدالحرام به عنوان تجمع اسلام و از مسجد کوفه به عنوان محل تجمع تشیع نام برد و افزود: گر چه کثرت جمعیت در مسجد کوفه به مراتب کمتر از تجمعات در مسجدالحرام است اما آنچه آن را ویژه و باشکوه می‌سازد اعتقاد به ولایت امیرالمومنین(ع) است.
وی با اشاره به حدیث نبوی، تصریح کرد: شناخت پیامبر و دسترسی به علم ایشان که شناخت و علم الهی را در بردارد در گرو شناخت امیرالمؤمنین(ع) است و این امر نشان از جایگاه و مرتبه رفیع مولای متقیان(ع) دارد.
واعظی، امام علی(ع) را وصی و وارث علم لدنی پیامبر خاتم‌(ص) ذکر و خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) وارث همان علومی است که هر علم آن هزار باب دارد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در این مراسم هزینه مرمت و تجهیز فرهنگسرای معراج این سازمان را حدود  یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد.
مهدی نادعلی محل تامین این هزینه را از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دانست و اقدامات صورت گرفته را شامل مقاوم‌سازی ساختمان، مرمت سقف، کف پوش، تعمیر دیوارهای اتاق‌ها و کلاس‌های آموزشی، رنگ‌آمیزی و ایجاد فضای سبز و تجهیز سیستم روشنایی، گرمایشی و سرمایشی فرهنگسرای معراج این سازمان برشمرد.
وی مدت زمان مرمت و بهسازی فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را دو سال دانست و یادآور شد: فعالیت‌های هنری فرهنگی این فرهنگسرا به عنوان خانه هنرهای تجسمی این شهرستان، در راستای ایجاد بینش عمیق هنری و احساس مسئولیت نسبت به جامعه در هنرجو با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و شناخت ارزش‌های فرهنگی و هنرهای فراموش شده و ایجاد اتحاد بین هنرمندان صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول