اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای غدیر خبر داد:

تولید 20 محصول فرهنگی آموزشی در فرهنگسرای غدیر

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای غدیر مشهد از تولید بیش از 20 عنوان محصول فرهنگی آموزشی در این فرهنگسرا خبر داد.

تولید 20 محصول فرهنگی آموزشی در فرهنگسرای غدیر
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، احمد محمدی اظهار داشت: از آنجا که فعالیت‌های فرهنگسرای غدیر حول محور مهارت آموزی است، بنابراین محصولات فرهنگی آموزشی را در قالب کتابچه، نرم‌افزار، انیمیشن، بروشور و... طراحی کرده‌ایم.
وی افزود: تولید انیمیشن با موضوع مهارت‌های مالی و اقتصادی ویژه عموم شهروندان شهر بهشت، فیلم مستند "م مثل مهارت" پیرامون اهمیت مهارت‌آموزی، ساخت تئاتر دیجیتال با موضوع اهمیت یادگیری مهارت در سنین نوجوانی از جمله این محصولات است که در مرحله تولید قرار دارد.
محمدی ادامه داد: نرم‌افزار مشاوره شغلی و تحصیلی، سی دی آموزش گل و گیاه‌های آپارتمانی از سری آموزش‌‌های پودمانی فرهنگسرا، تولید نرم افزار جامع مهارت نیز در مرحله آماده‌ساری محتوا قرار دارند.
وی تصریح کرد: بیش از هفت کتابچه و بروشور با تیراژ دو هزار نسخه‌ای در حوزه مهارت‌آموزی در مرحله تولید قرار دارند که در این میان کتابچه" انواع مهارت‌ها"، کتابچه نمایشگاه موضوعی "م مثل مهارت"،"داستان‌های کوتاه "در باب مهارت‌آموزی و الگوپذیری از مفاخر و شهدا،"کتاب آشنایی با مهارت‌آموزی مبانی، کارکردها و ضرورت‌ها"، پنج عنوان بروشور معرفی مهارت (خانه‌داری، فنی و حرفه‌ای، یادگیری و شهروندی) ،بروشور "مهارت‌های مالی و فعالیت‌های اقتصادی و ضرورت فراگیری آنها" از مهم‌ترین این محصولات است.
مدیر فرهنگسرای غدیر با اشاره به تهیه بسته محتوایی این فرهنگسرا در طرح مسجد ما افزود: چهار بسته محتوایی جهاد اقتصادی، نشریات تجربی، مهارت‌های مطالعه و کتابخوانی، آجرهای بهشتی نیز ویژه مساجد طراحی شده است.
محمدی گفت: بروشور و فلش کارت مهارت‌های شغلی انبیاء در قرآن ،کتابچه قاصدک با موضوع اهمیت مهارت‌آموزی و آشنایی کودکان و نوجوانان با انواع مهارت‌ها، کتابچه فصل امید برای بهره‌برداری در کارگاه‌های برنامه‌ریزی شغلی و تحصیلی طرح مسجد ما نیز از جمله محصولاتی هستند که از ابتدای سال در اختیار شهروندان قرار گرفته است.  

*احداث مرکز فرهنگی درمنطقه11مشهد

شهردارمنطقه 11مشهد گفت: در راستای گسترش مراکز فرهنگی در منطقه و دسترسی آسان‌تر شهروندان به آنها، مرکز فرهنگی در این منطقه احداث می‌شود.  
حسین طاهری‌پور با بیان این مطلب افزود: این مرکز فرهنگی که از اواخر فروردین ماه با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیارد ریال در منطقه شروع به ساخت شده است، دارای زیربنایی بالغ بر هزار و200مترمربع است که در آن از اسکلت فلزی و دیواره‌های بتن سبک، نماکاری سنگ ترابتن و پنجره‌های دوجداره استفاده شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مرکز فرهنگی آمفی تئاتری با گنجایش 120صندلی احداث شده است و تا اواخر پاییز به بهره‌برداری می‌رسد.
طاهری‌پور افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 345میلیون ریال به شرکت پیمانکار واگذار شده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول