اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار مراغه خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی دومین فرهنگسرای شهرداری مراغه

خبرگزاری فارس: شهردار مراغه گفت: شهردار مراغه از آغاز عملیات احداث دومین فرهنگسرای مراغه طی روزهای آتی در ورودی پارک ولیعصر (عج) خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی دومین فرهنگسرای شهرداری مراغه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری مراغه، نادر ابراهیمی از آغاز عملیات اجرایی دومین فرهنگسرای شهرداری مراغه خبر داد و اظهار داشت: این فرهنگسرا که دومین فرهنگسرای شهرداری محسوب می‌شود در جنوب شهر و یکی از محلات پرجمعیت در راستای توزیع عادلانه امکانات شهرداری همچنین توسعه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری برای تحقق خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به منظور زمینه‌سازی رشد استعدادهای فردی ایجاد می‌شود.
وی، فعالیت‌های فرهنگسرای ولیعصر در ترم تابستان سال‌جاری را مثبت ارزیابی کرده و افزود: در این دوره بیش از 450 نفر هنر جو در قالب 55 کلاس در موضوعات مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و مهارت‌های فردی و درسی جذب شدند.
شهردار مراغه در ادامه به احداث نخستین شهرک آموزش ترافیک منطقه برای دانش‌آموزان شهرستان توسط شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه احداث این مجموعه در اطراف شهرک سهند انجام یافته و قرارداد احداث آن با شرکت پیمانکار منعقد شده است که به زودی شاهد برگزاری مراسم کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.
وی، ارتقای فرهنگ ترافیک در هر شهر را به‌عنوان مهمترین شاخصه توسعه یافتگی آن منطقه ارزیابی کرد و ادامه داد: شناخت رفتار کودک در ترافیک از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید با برنامه‌ریزی آموزشی در بدو امر این رفتارها شناخته شوند تا بتوان آموزش‌های لازم را برای صلاح و بهبود رفتارها و نهادینه کردن آنها تدارک دید.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: بسترسازی لازم در شهرداری مراغه برای پیوست مطالعات اجتماعی برای اجرای پروژه‌های شهری ایجاد شده و چهار سال اخیر قریب به اتفاق پروژه‌های شهرداری مراغه از پیوست فرهنگی اجتماعی برخودار هستند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول