اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران:

همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گفت: همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی در مازندران برگزار می‌شود
سعید راسخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در بابلسر گفت: همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی اسفندماه سال جاری با همکاری دانشگاه مازندران، سازمان بسیج استان مازندران و بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با محوریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی تصریح کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم حرکت جهادی در بخش اقتصادی و نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی و همچنین به منظور بررسی خلاء‌ها و مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف از جمله مدل‌سازی در اقتصاد کشور وجود دارد، دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان مازندران از ابتدای امسال اتاق فکر برگزاری همایش جهاد اقتصادی را تشکیل داد و کار فکری برای برگزاری این همایش آغاز شد تا با پیگیری‌های صورت گرفته از اوایل مهر ماه این همایش وارد فاز عملیاتی شد.
راسخی در ادامه با اشاره به اینکه پرفسور احمد جعفری صمیمی به عنوان دبیر کل و یوسف محنت‌فر به عنوان دبیر اجرایی این همایش انتخاب شده‌اند، گفت: همایش جهاد اقتصادی در قالب محورهای تبیین و مدل‌سازی جهاد اقتصادی، اقتصاد کلان و جهاد اقتصادی، اقتصاد بین‌الملل و جهاد اقتصادی، اقتصاد بخش عمومی و جهاد اقتصادی، اقتصاد آموزش و پژوهش و جهاد اقتصادی، اقتصاد اسلامی و جهاد اقتصادی، جوانان و جهاد اقتصادی و همچنین تحلیل اقتصادی و اجتماعی مسائل استان مازندران برگزار می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در ادامه گفت: قرار است در این همایش به صورت ویژه مشکلات اقتصادی استان مازندران مورد توجه قرار گیرد و بر اساس برنامه برای مقالات برگزیده در این زمینه نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در این همایش بر استفاده حداکثری از توانایی دانشجویان به منظور ایجاد روحیه نشاط و اعتماد به نفس در آنان تاکید شده، گفت: تقریبا تمام عوامل کمیته اجرایی همایش را دانشجویان تشکیل داده‌اند و برای اولین بار نیز در کمیته علمی بخشی برای حضور دانشجویان درنظرگرفته شده است.
دبیر علمی همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی در ادامه با اشاره به استقبال خوبی که تاکنون از این همایش شده، خاطرنشان کرد:  در مدت زمان اندکی که از شروع فراخوان آغاز همایش گذشته است تاکنون تعداد قابل توجهی چکیده و حتی اصل مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در این میان حضور دانشجویان با توجه اهداف همایش قابل توجه بوده است.
راسخی درباره جدول زمانی برگزاری همایش گفت: از 22 آبان سال جاری با انتشار فراخوان در کشور برگزاری این همایش اعلام عمومی شد و اساتید و دانشجویان تا 25 آذر می‌توانند خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
وی ضمن اظهار امیدواری برای حضور برجسته و فعال جامعه علمی کشور در این همایش از تمام دانشجویان علاقه‌مند و اساتید فرهیخته دعوت کرد تا بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در سایت همایش جهاد اقتصادی، مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
دبیر علمی همایش ملی دانشجویی جهاد اقتصادی در پایان با تشکر از سرپرست و معاونان دانشگاه مازندران و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری این دانشگاه، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه مقوله جهاد اقتصادی مبحثی پویاست و محدود به یک سال نمی‌شود موضوعات مطرح شده در این همایش در سومین دوره همایش ملی دانشجویی اقتصاد ایران که اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود نیز پیگیری شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول