اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایشگاه کتاب مشهد -40

کتاب از دید مسئولان بنگاه اقتصادی خطاب نشود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: کتاب نباید از دید مسئولان به نام بنگاه‌های اقتصادی خطاب شود.

کتاب از دید مسئولان بنگاه اقتصادی خطاب نشود
سید جواد کمالی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس خراسان رضوی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران اظهار داشت: حضور مطبوعات در نمایشگاه کتاب تحسین برانگیز است و به‌ویژه در میان رسانه‌ها عملکرد خبرگزاری فارس به عنوان تنهاترین خبرگزاری حاضر در نمایشگاه کتاب در سطح بسیار بالایی است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی افزود: در زمینه تبلیغات رسانه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که به جای بزرگسالان زمینه حضور جوانان را در نمایشگاهی مثل نمایشگاه کتاب فراهم کنند.
وی گفت: نمایشگاه کتاب امسال از نظر محتوایی مطالب بسیار زیادی برای همه رنج‌های سنی است چراکه مقوله نمایشگاه باید طوری از قبل برنامه‌ریزی شده باشد که در سبدش گونه‌های مختلف از موضوعات را به نمایش بگذارد همچنین نوع چینش غرفه‌ها هم تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب دارد.
کمالی بیان کرد: در بازدیدی که از غرفه‌های انتشاراتی داشتم متوجه شدم که در بحث دانشگاه و درس استادان و محصلان زیادی بازدید کرده‌اند که خود این موضوع بیانگر این است که جوانان هم در کنار درس به کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت زیادی می‌دهند.
وی با تاکید بر گفته رهبر انقلاب بر بحث جنگ نرم ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند جنگ نرم بعد از جنگ سخت به وقوع می‌پیوندد زیرا دشمن در این حالت تمام قوای خود را به کار برده و سپس بعد از شکست از راه نرم مثل رسانه، فضای مجازی و سایبری، ماهواره‌ها و غیره به جوانان و مردم ضربه می‌زند.
وی تصریح کرد‌: به تعبیری دیگر بحث جنگ نرم مانند گاز co2 می‌ماند که در این حالت فرد دچار خفگی می‌شود و عملا نمی‌داند که از کجا دچار این حالت شده و به نوعی جنگ نرم کف روی آب است که نمی‌تواند به لایه‌های زیرین نفوذ پیدا کند.
وی خاطر‌نشان کرد: پس عملا برگزاری چنین نمایشگاهی باید معجونی باشد از تمام موضوعات آموزشی، دینی و حتی مقابله با دشمنان انقلاب که نوع بیان بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول