اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

رسانه‌ها برای احیای امر به معروف تلاش کنند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های گروهی بیش از بیش در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید وارد عمل شوند.

رسانه‌ها برای احیای امر به معروف تلاش کنند
ابراهیم شیدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه دهه نخست ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار داشت: اصحاب رسانه و فعالان حوزه مطبوعات باید برای معرفی مصادیق معروف‌ها و نهی‌ها بیش از سایر اقشار همت کنند همچنین برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه بیش از بیش تلاش کنند تا جامعه ما در همه ابعاد سالم، شاداب و دارای مردمی قانون‌‌مدار باشد.
وی به نقش حساس فعالان حوزه رسانه در این عرصه اشاره کرد و افزود: در استان‌های مرزی به ویژه آذربایجان غربی این رسالت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که دشمنان نظام اسلامی به دنبال ترویج فرهنگ مورد نظر خود در کشور ما هستند حال باید دلسوزان داخلی با در دست گرفتن قلم خود، برای خنثی کردن این نقشه‌های شوم تلاش کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این ستاد در همه ماه‌های سال در همه محافل اعم از سازمان‌های دولتی، کارخانجات، مجامع صنفی، هیئت‌های مذهبی با پشتکار مضاعفی دنبال می‌شود به طوری که دبیر، رییس ستاد، مسئولان و فرمانداری‌ها برای اجرای منظم آنها اهتمام دارند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ستاد منحصر به دهه اول محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها در طول سال با همت اقشار مختلف مردم و پیگیری مسئولان تداوم دارد اما، ماه محرم فرصت بسیار مناسبی برای معرفی کردن این فریضه و ترغیب مردم به انجام دادن آن است.
این مسئول یادآوری کرد: با توجه به اینکه در این ایام جوانان برای شرکت در مراسم سوگواری حسینی در مساجد و تکایا شرکت می‌کنند باید برای فعالیت در این حوزه نهایت استفاده را کرد به طوری که یکی از مصادیق این موضوع عفاف و حجاب است پس باید در راستای ترویج آن بیش از بیش کارهای فرهنگی صورت بگیرد.
وی یادآوری کرد: اغلب کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از مرد و زن در محیط کار خود ضمن رعایت شئونات اسلامی از پوشش مناسب نیز استفاده می‌کنند به طوری که این مطلب نتیجه بازدیدهای منظم متولیان از دستگاه‌های اجرایی است.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نوعی یک پدافند در برابر هجمه‌های فرهنگی ایادی استکبار جهانی محسوب می‌شود به طوری که جوانان در برابر حمله‌های وسیع فرهنگی دشمنان به شکل مطلوب بیمه می‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول