اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

راه‌اندازی دانشکده تخصصی صنعت در هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از مسئولان مربوطه خواست، پیگیر راه‌اندازی دانشکده تخصصی صنعت در هرمزگان با هدف تربیت نیروی متخصص باشند.

راه‌اندازی دانشکده تخصصی صنعت در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و واحدهای صنعتی غرب این شهر واقع در منطقه ویژه اقتصادی معدنی فلزی خلیج فارس، بر تسریع روند توسعه صنایع هرمزگان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه هیچ مدیری نباید در مورد حل مشکلات صنایع استان کوتاهی کند،‌ افزود: آنچه که در داخل استان و به دست مدیران استانی قابل حل است بی شک باید رفع شود.
استاندار هرمزگان ادامه داد: مدیران مشکلات ملی را نیز به وزارتخانه‌های خود منتقل و نیازهای این چنینی را به طور جد پیگیری کنند.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود از معاونت برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان خواست نسبت به تشکیل "شورای حمایت از صنایع هرمزگان" امور مربوطه را پیگیری کند.
به گفته استاندار هرمزگان حضور دستگاه‌هایی همانند گمرک، بانک‌ها، اداره کل صنعت معدن و تجارت، اداره کل کار و تعاون و دیگر دستگاه‌های مربوطه در این شورا می‌تواند راهشگا باشد.
عزیزی بیان کرد: کمیته‌هایی نیز باید در زیر مجموعه این شورا به صورت تخصصی مسایل هر گروه از صنایع را بررسی و پیشنهادات خود را در شورا برای تصویب و اجرا، مطرح کنند.
استاندار هرمزگان گفت: باید تحت یک برنامه هدفمند و ساز و کار مناسب و با حضور تمامی واحد‌های صنعتی و مدیران مربوطه به صورت ماهانه شورای حمایت از صنایع هرمزگان برگزار و گزارش کار آن نیز به طور مستند تهیه شود.
وی خطاب به مدیر کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، بر پیگیری راه اندازی دانشکده تخصصی صنعت در هرمزگان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه قریب به اتفاق نیروهای شاغل در صنایع از استان هرمزگان به دلیل نداشتن تخصص در رده‌های پایینی به کار گرفته می‌شوند لازم است، در بخش آموزش‌های فنی حرفه‌ای اقدامات لازم برای تربیت نیرو انجام و در کنار آن راه‌اندازی دانشکده تخصصی صنعت نیز مجدانه پیگیری شود.
استاندار هرمزگان گفت: یکی از جمله فرصت‌های بی نظیر اشتغال و پیشرفت هرمزگان که موجب بالنگی نظام و کشور نیز می‌شود توسعه صنعت است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول