اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی انجام می‌شود؛

برگزاری منظم برنامه‌های محرم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده میان آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی، برنامه‌های محرم به‌طور منظم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری منظم برنامه‌های محرم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدمهدی ساداتی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی موظف است مقدمات امر تبلیغ را در همه مناسبت‌ها فراهم کند، اظهار داشت: این امر موجب می‌شود تا روحانیون و مبلغان با آرامش خاطر و بدون دغدغه در مناطق مختلف به امر تبلیغ اهتمام ورزند. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به رویکرد دولت در این ارتباط اشاره کرد و افزود: به برکت استقرار دولت کنونی و رویکرد فرهنگی و مذهبی آن، اعتبارات فرهنگی این استان رشد خوبی داشته که باید نهایت استفاده را در جهت نیل به اهداف از آن برد. 
ساداتی به اعتبارات این سازمان اشاره کرد و گفت: 250 میلیون تومان اعتبار برای تبلیغ و برگزاری گفتمان‌های دینی در طول سال برای مدارس در نظر گرفته شده و در ایام عزاداری ماه محرم باید این برنامه‌ها و طرح‌ها را در مدارس به صورت منظم اجرا کنیم. 
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این میان مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این استان از طرف دولت به تصویب رسیده که مبلغ 350 میلیون تومان آن در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.
ساداتی با بیان اینکه در بحث اعتبارات به لطف نگاه خوب و مثبت دولت مشکلی در پیش رو نداریم، تصریح کرد: مبلغین و روحانیون باید در برنامه‌های مختلف فرهنگی بدون دغدغه شرکت کنند و طرح‌های نوین و مطابق با روز برای بصیرت‌افزایی در میان قشر جوان جامعه ارائه دهند و مطمئن باشند که از سوی این نهاد حمایت خواهند شد. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به مناسبت محرم امسال و برای برگزاری برنامه‌های مختلف، مبلغ 110 میلیون تومان اعتبار در بین واحدهای تابعه در سراسر این استان توزیع شد.
 ساداتی گفت: به همین منظور مبلغ 250 میلیون تومان محصولات فرهنگی توسط این سازمان متناسب با ماه محرم خریداری شده است.  
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول