اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

محرم ماه گذشتن از بهترین سرمایه‌های موجود انسان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: محرم ماه گذشتن از بهترین سرمایه‌های موجود انسان است.

محرم ماه گذشتن از بهترین سرمایه‌های موجود انسان است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی ماکنعلی ظهر امروز در آیین زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه فدک خرم‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: اجرای تمام واجبات در گرو اقامه امر به معروف و نهی از منکر است، به طوری که امام حسین (ع) و یاران با وفایش برای اقامه این فرایض قیام کرد و به شهادت رسید.
وی با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: ماه محرم ماه ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، پایداری، صبر، بردباری و ماه گذشتن از بهترین سرمایه‌های موجود انسان است که با هیچ یک از ماه‌های سال قابل قیاس نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به هفته اول ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه‌ها به عنوان یکی از واجبات به شمار می‌رود به طوری که در بیش از 300 آیه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن‌ها اشاره شده است.
وی تصریح کرد: در آموزشگاه‌های لرستان نیز باید مرحله تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر به شیوه‌ای نرم مدنظر قرار گیرد تا دانش‌آموزان این فرهنگ را در جامعه و خانواده به خوبی فرهنگ‌سازی کنند.
زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر هم‌زمان با آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر روز یکشنبه در مدارس استان لرستان نواخته شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول