اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

ساماندهی هیئت‌های عزاداری گیلان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از آمادگی پلیس این استان برای ساماندهی هیئت‌های عزاداری در ماه محرم خبر داد.

ساماندهی هیئت‌های عزاداری گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یدالله حسینی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، آمادگی پلیس گیلان برای ساماندهی هئیت‌های عزاداری در  بهره‌مندی از فیوضات معنوی ماه محرم اعلام کرد.
وی اظهار داشت: عشق به امام حسین (ع) در نهاد هر انسان آزاده به ویژه ایرانی نهفته است و میل به تعزیت در این ماه این امر را نمایان می‌کند.
این مسئول، با بیان اینکه ندای حق‌طلبی و مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش موجب احیای سنت عزاداری در جامعه است، تصریح کرد: مراسم عزاداری در این ماه نشانه حق‌طلبی و مقابله با ظلم و ستم است.
وی ادامه داد: پلیس نیز که هدفش در این راه است، به صورت مستمر برای حفظ امنیت و تسهیل در عزاداری همراه مردم حضور می‌یابد.
حسینی، تداوم راه امام حسین (ع) و تبعیت از مقام معظم رهبری را رمز موفقیت پلیس در خدمات‌رسانی به جامعه دانست و افزود: زمانی که آرمان هر شخص و سازمانی رضای خداوندی باشد، خدمتش نیز فی‌سبیل‌الله خواهد بود.
وی، مردم گیلان را مذهبی، معتقد و مجذوب ائمه اطهار(ع) معرفی کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در مراسم دهه محرم و دیگر ایام عزاداری، نشان از عمق اعتقادشان به مذهب علوی و دین الهی است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان، تعامل بین پلیس و مردم را در هدف مشترک اعلام کرد و ابراز داشت: پلیس با تلاش مضاعف به ارائه خدمات به مردم افتخار می‌کند زیرا مردم گیلان وفادار و متدین بوده و از تفکرات عالیه برخوردار هستند.
وی به اهمیت و جایگاه پلیس در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: پلیس از بطن جامعه بوده و اقدام‌ها و وظایفش باید در راستای خواسته‌های مردمی باشد.
حسینی ابراز داشت: پلیس امروز با تدابیر خوب فعالیت‌های ارزشمندی را در جامعه انجام داده و با حضور مستمر در کلاس‌ها درصدد تعالی رفتار خود در جامعه است.
وی، با اشاره به حضور واحدهای عملیاتی پلیس گیلان در کلاس‌های استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان، خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها اساتید جامعه‌شناسی و روان‌شناسی حضور داشته و پلیس از علم روز برخوردار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان تصریح کرد: پلیس این آمادگی را دارد که در کمترین زمان با ناهنجاری برخورد قانونی به عمل آورده و مردم نیز می‌توانند در صورت آگاهی یا مشاهده ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول