اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

اضافه شدن 4جایگاه سی ان جی به استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: چهار جایگاه سی ان جی در استان اصفهان راه‌اندازی شده و در حال حاضر نیز ۱۴۰ جایگاه سی ان جی در استان اصفهان گازدار شدند.

اضافه شدن  4جایگاه سی ان جی به استان اصفهان
مرتضی طغیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: مشکل کمبود بنزین و تحریم‌های مختلف جهانی برای کشور فرصتی مناسب بود که از جمله آن گسترش شبکه گاز سی ان جی بوده است.
وی ادامه داد: طرح احداث سی ان جی با هدف کاهش آلایندگی و جلوگیری از تحریم بنزین در کشور اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: از تعداد هشت جایگاه سی ان جی، 136 جایگاه سوخت گاز افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: چهار جایگاه سی ان جی در استان راه‌اندازی شده و در حال حاضر نیز ۱۴۰ جایگاه سی ان جی در استان اصفهان گازدار شدند.
طغیانی تاکید کرد: در زمینه سی ان جی در استان اصفهان هیچ مشکلی نداریم و علت اینکه در شهر اصفهان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که به این دلیل است که در مرکز شهر اصفهان تعداد این جایگاه کم است.
وی با اشاره به کمبود جایگاه سی ان جی در مرکز شهر اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم برای بهبود این مشکل، شهرداری اصفهان با همت خود تعدادی زمین برای احداث جایگاه سی ان جی در اختیار شرکت فرآورده‌های نفتی قرار دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به مشکلات عرضه گاز در ایستگاه‌های سی ان جی و قطع شدن مکرر گاز گفت: با توجه به اینکه صنعت سی ان جی یک اقدام جدیدی محسوب می‌شود و پرسنل این نوع جایگاه‌های سوخت، تخصص لازم را ندارند بنابراین در زمینه سوخت رسانی آسان به مردم باید این پرسنل آموزش‌های لازم را فرا بگیرند که البته این کار زمان بر است.
وی با اشاره به افزایش استفاده از مصرف گاز در استان اصفهان بیان داشت: در استان بیشترین استفاده از گاز را بخش صنایع داشته است.
طغیانی با اشاره به وجود کارخانه‌های آجرپزی و کوره‌پزی در شهر اصفهان گفت: یک سری از کارخانه‌های آجرپزی و کوره‌پزی به دلیل تولید آلایندگی باید از شهر خارج شوند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و شرکت گاز نیز به صورت موقت به این کارخانه‌ها گازرسانی کرده اما باید در هر صورت این نوع کارخانه‌ها هرچه سریع‌تر از شهر خارج شده و به مکانی دیگر نقل مکان کنند.
وی از خدمات‌ رسانی مطلوب اعضا و پرسنل شرکت گاز استان اصفهان سخن گفت و ادامه داد: پرسنل شرکت گاز استان اصفهان به ویژه از آغاز هدفمند شدن یارانه‌ها تا این لحظه تعامل خوبی با مردم داشته و به محض اینکه درخواستی برای جداسازی کنتورهای گاز از سوی مردم صورت می‌گیرد بدون فوت وقت این کار را انجام می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به قیمت تعرفه گاز در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر هزینه تمام شده هر متر مکعب گاز تحویلی به مردم 350 تومان است در صورتی که شرکت گاز به طور میانگین به ازای هر مترمکعب گاز مصرفی از  مردم حدود 70 تومان دریافت میشود.
وی تاکید کرد: تاپایان سال جاری قیمت گاز تغییری پیدا نمی‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول