اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان وعده رفع مشکل را داده‌اند؛

سرگردانی خورموجیها با خرابی ایستگاه سی ان جی

خبرگزاری فارس: خراب شدن یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های سی ان جی در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی موجب نارضایتی مردم و سردرگمی آنان برای تامین سوخت مورد نیاز شده است.

سرگردانی خورموجیها با خرابی ایستگاه سی ان جی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در دو روز گذشته یکی از ایستگاه‌های سی ان جی شهر خورموج که به علت عدم گاز از مدار خارج شده بود مردم را سردر گم کرده و این امر موجب نارضایتی شهروندان به‌ویژه تاکسیداران خورموجی شده است. در حالی که وجود ایستگاه‌های cng موجب شده تا بسیاری از مردم برای تامین سوخت خود به آنجا مراجعه کننده اما خرابی این ایستگاه‌ها نیز موجب نارضایتی مردم شده و لازم است مسئولان در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
متصدی یکی از مکان‌هایC.N.G در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: شرکت گاز با ما همکاری نمیکند و گاز را در اختیار ما قرار نمی‌دهد و این امر موجب شرمندگی ما در مقابل شهروندان شده است.
امیرغلامی در پاسخ به این سوال که آیا تنش بین شما و اداره گاز، باید مردم را با مشکل روبرو کند، گفت: اداره گاز دو روز است که قبض گاز را به ما تحویل داده است و ما در هفته آتی بدهی قبلی را با این شرکت تسویه می‌کنیم.
یکی از مراجعان به ایستگاه‌های cng  نیز به خبرنگار ما گفت: من از شیراز آمده‌ام و میخواهم به عسلویه بروم اما با عدم سوخت C.N.G مواجه شده‌ام.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود: از مسئولان انتظار است نسبت به ایستگاه‌های مهمی همچون خورموج که در مسیر راه‌های اصلی و مهم کشور قرار دارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
راننده تاکسی درون شهری خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: من یکی راننده‌های تاکسی در این شهر هستم و از مسئولان دلسوز انتظار داریم که نسبت به این مشکل اقدام کنند.
سید حمید هاشمی ادامه داد: پیشنهاد می‌دهم یک ساعت در ظهر و یک ساعت در شب را به تاکسیها اختصاص دهند تا با مشکل روبرو نشویم زیرا دقیقاً زمانی که باید استراحت کرده و خود را برای کار بعد از ظهر آماده کنیم، تمام وقت خود را در صف گاز صرف کرده و هیچ استراحتی نداریم.
علی رزاقی یکی از کارگران C.N.G شماره یک شهری خورموج نیز به خبرنگار ما گفت: بنده کارگر هستم و این جایگاه متعلق به شرکت تعاونی مرزنشینان است و ما از پیشنهاد رانندگان تاکسی حمایت میکنیم البته به شرط این که مسئولان تعاونی موافقت کنند چرا که ما تاکنون در این جایگاه مشکل گاز نداشته‌ایم .
حمزه کردوانی یکی دیگر از رانندگان تاکسی نیز به خبرنگار ما گفت: کسی به ما رانندگان توجهی نمیکند، ما هم خانواده داریم و در ساعتی که باید در کنار خانواده باشیم تمام وقت خودمان را در صف C.N.G صرف ‌می‌کنیم و انتظار داریم که هر چه زودتر به این مسئله رسیدگی شود.
مسئول عملیات اجرایی شرکت گاز دشتی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: علت عدم سرویس دهی C.N.G شماره دو شهر خورموج به دلیل پاره شدن یکی از دیافراگم‌های رگولاتور ایستگاه است که موجب خارج شدن یکی از خط‌ها از سرویس شد وبه همین دلیل موجب افت فشار مخصوص در خط شد ولی این افت فشار گاز آنچنان نبوده که موجب مشکل C.N.G شود.
حسن موثق افزود: ایستگاه  C.N.G شماره یک شهر خورموج با توجه به افت فشار گاز کماکان در سرویس مانده اما ایستگاه شماره دو به دلیل حساس بودن سنسورهای C.N.G است از مدار خارج شده است.
وی ضمن انتقاد از مسئولان دو ایستگاه C.N.G  در شهر خورموج یادآور شد: چندین مورد است که این دو ایستگاه قبض‌های ماهانه خود را پرداخت نمی‌کند و به عنوان C.N.G بد حساب با چهار با اخطار قطع محسوب می‌شود.
موثق خاطر نشان کرد: هر جایگاه C.N.G مبلغی که از مردم دریافت می‌کند به صورت نقدی است و باید به حساب شرکت گاز واریز کنند و این جایگاه از پرداخت به موقع بدهی خود خودداری می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تاوان تنش به وجود آمده بین شرکت گاز و مدیریت جایگاه را مردم باید پس بدهند؟ تصریح کرد: با توجه به این همه مشکلات و عدم پرداخت هزینه مصرفی به خاطر رضایت مردم و تحت فشار قرار نگرفتن مردم ما قطعه‌ای که در ایستگاه  C.N.G مشکل داشت را تعویض کردیم و پس از دو روز جایگاه شماره دو را در مدار آوردیم.
فرماندار دشتی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: موضوع مورد بررسی قرارگرفته و دستور موکد در راه اندازی مجدد داده شده است.
سید علی هاشمی افزود: دو ایستگاه C.N.G در شهر خورموج و کاکی در حال احداث است که تاکید شده تا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به اتمام و افتتاح آن اهتمام ورزند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول