اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت امسال؛

تعداد جایگاه‌های سی ان جی اصفهان به 132 جایگاه افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در هفته دولت امسال تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان اصفهان به 132 جایگاه افزایش یافت.

تعداد جایگاه‌های سی ان جی اصفهان به 132 جایگاه افزایش یافت
محمد فرازمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در هفته دولت امسال در استان اصفهان سه جایگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این جایگاه‌ها شامل یک‌صد و 30 امین، یک‌صد و 32 امین و یک‌صد و 33 امین جایگاه سی ان جی در استان بوده است.
وی ادامه داد: یک‌صد و 30‌امین جایگاه سوخت سی ان جی استان اصفهان در شهرستان شهرضا و در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر‌مربع احداث و در حال حاضر با بهره‌برداری از آن در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تصریح کرد: این جایگاه دارای سه دیسپنسر و شش نازل است که با همکاری بخش خصوصی و کمک‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی همچنین اظهار داشت: یک‌صد و 31‌امین جایگاه سوخت CNG استان اصفهان در منطقه حسن‌آباد جرقویه و در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر‌مربع به بهره‌برداری رسیده است.
فرازمند بیان داشت: این جایگاه دارای سه دیسپنسر و شش نازل است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت کمپرسور این جایگاه سوخت‌گیری سی ان جی حسن‌آباد جرقویه یک هزار و 200 دلتا است، افزود: این جایگاه نیز با همکاری بخش‌ خصوصی به بهره‌برداری رسیده که دولت برای خرید تجهیزات مورد نیاز جایگاه‌ها نیز حدود یک ‌میلیارد تومان تسهیلات در اختیار آنها قرار داده است.
 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان اظهار داشت: همچنین در هفته دولت یکصد و 32‌امین جایگاه دو منظوره بنزین و سی ان جی استان اصفهان با نام جایگاه فلاردی در شهرستان شهرضا در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع و دو دیسپنسر و چهار نازل و  یک دستگاه کمپرسور به ظرفیت یک‌هزار دلتا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه جایگاه فرقدانی زیرمجموعه ناحیه مرکزی اصفهان به عنوان پنجمین جایگاه در منطقه اصفهان درجه ممتاز را در بین جایگاه‌های سوخت به دست آورده است، اضافه کرد: این جایگاه به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع با 10 تلمبه دو نازله در سه راه سیمین اصفهان واقع شده است.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول