اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد:

برخورد قانونی با جایگاه‌داران خودسر

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت:‌ با جایگاه‌داران خودسر که اقدام به تعطیلی بدون دلیل جایگاه‌های سوخت کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم.

برخورد قانونی با جایگاه‌داران خودسر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی عصر امروز در جلسه ستاد سوخت و مبارزه با قاچاق کالای شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ جایگاه‌داران حق ندارند بدون دلیل موجه در ایام مختلف به تعطیلی جایگاه‌های سوخت اعم از بنزین و گاز طبیعی اقدام کنند و زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند.
وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده و پرداخت بخش عظیمی از مطالبات جایگاه‌داران سی‌ان‌جی به شرکت گاز هم اکنون تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی در این شهرستان در حال فعالیت است و به متصدیان آنها اعلام کرده‌ایم که با پرداخت به موقع‌بها گاز مصرفی، شرکت گاز را در ارایه خدمات مناسب‌تر یاری کنند.
محمداوغلی تصریح کرد: در کنار نظارت و کنترل بر این امر با پیگیری‌های مستمر سعی شده است در یک سال از زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به قاچاقچیان مواد سوختی فرصتی برای قاچاق مواد سوختی و نفتی ندهیم.
این مسئول به نتایج و ثمرات اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به ویژه کاهش محسوس قاچاق مواد مختلف اشاره کرد و افزود: در زمینه سوخت و فرآورده‌های نفتی میزان قاچاق به صفر رسیده است و ما با کمترین تهدید و آسیب در این زمینه مواجه هستیم.
وی خاطر نشان کرد: این کاهش چشمگیر و اقدام مثبت سبب شده است تا در یک رویه مناسب میزان مصرف نیز تقلیل پیدا کند به طوری که ما با یک کاهش 10 الی 15 درصدی در مصرف سوخت به ویژه بنزین و نفت سفید مواجه هستیم.
محمداوغلی در ادامه سخنان خود برخورد قاطع با قاچاقچیان را ضروری و حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: قاچاق پدیده شومی است که اگر برخورد قاطع و جدی با آن انجام نشود، می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب‌ها را در حوزه اقتصادی وارد کند.
به گزارش فارس، فرماندار مشگین‌شهر از تلاش نیروی انتظامی در کنترل و برخورد جدی با قاچاقچیان گفت: در نیمه‌اول امسال کشفیات ما در برخی از کالاها بیش از سه برابر رشد یافته است.
محمداوغلی عمده کالاهای قاچاق در این شهرستان را مواد آرایشی و بهداشتی، کود شیمیایی و سیگار خارجی اعلام کرد و افزود: برخورد قانونی و قاطع با قاچاقچیان سبب شده است تا بسیاری از آنها از فعالیت‌های خود دست بکشند.
وی همچنین خواستار برخورد قاطع با خودروهای عبوری که حامل البسه غیرمجاز خارجی و مشروبات الکلی شد و از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر و بیش از یک هزار و 900 قوطی انواع مشروبات الکلی در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.
فرماندار مشگین‌شهر در پایان سخنان خود تصریح کرد: با توجه به لطمات و صدمات زیاد پدیده قاچاق به ویژه در حوزه کالاهای تولیدی در کشور ضرورت دارد یک حرکت واقعی را در برخورد قانونی در این حوزه شاهد باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول