اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 67 درصدی ورزشگاه دولت‌آباد یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی 67 درصدی ورزشگاه 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 67 درصدی ورزشگاه دولت‌آباد یاسوج
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری از افتخارات دولت در زمینه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کاشت چمن، سیستم لوله‌کشی موقت چمن، اجرایی شدن مرحله مخزن آب، جدول گذاری اطراف رینگ تردد استادیوم و کاشی‌کاری ضلع شرقی از مهم‌ترین مراحل در دست اجرای این پروژه ورزشی است.
وی افزود: استادیوم 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج در حال حاضر با 67 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهمن‌ماه آماده افتتاح بوده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی به حمایت‌های مسئولان استانی به خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اشاره کرد و افزود: با روی کار آمدن تیم جدید مدیریت عالی استانی امیدها برای اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی دو چندان شد.
شفیعی از اهتمام استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل این ورزشگاه در مدت زمان مشخص و محدود سخن به میان آورد و گفت: به یقین اگر استاندار وقتی محدود برای اتمام کار این پروژه تعیین نمی‌کرد، این پیشرفت خیره کننده حاصل نمی‌شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل این ورزشگاه را گامی بزرگ برای توسعه و پیشرفت رشته فوتبال در این استان دانست و گفت: سال‌ها بود که جای خالی چنین ورزشگاهی در استان ما احساس می‌شد و اکنون با روحیه عدالت‌محوری دولت خدمت‌گزار این رؤیا به حقیقت پیوسته است.
شفیعی با تبریک موفقیت جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج در جام حذفی و حذف تیم سیاه‌جامگان مشهد بیان کرد: تیم شهرداری یاسوج با کادر فنی مجرب و بازیکنان خوب و همچنین کادر مدیریتی دلسوز، روند رو به رشد خوبی دارد و اگر هواداران تحمل کنند به زودی شاهد موفقیت‌های بیشتری از سوی این تیم خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در صورت تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج بسیاری از مشکلات ما و این تیم برطرف خواهد شد، عنوان کرد: با تکمیل این پروژه ورزشی تماشاگر به یقین استقبال بیشتری از بازی‌های تیم فوتبال شهرداری خواهد کرد و از سوی دیگر این تیم در زمینی مناسب به هنرنمایی خواهد پرداخت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول