اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پس از 17 سال انتظار؛

ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز‌ افتتاح می شود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری تختی اهواز پس از 17 سال انتظار تا پایان امسال خبر داد.

ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز‌ افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد عباسی ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز از افتتاح این طرح بزرگ ملی تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: در حالی که سال‌ها از بهره‌برداری ورزشگاه‌هایی که همزمان با ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز کلنگ‌زنی شده‌اند، می‌گذرد، این پروژه پس از 17 سال در بهمن ماه جاری به بهره‏برداری می‏رسد.
وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه 50هزار نفری اهواز که عملیات ساختمانی آن از اوایل دهه 70 آغاز شده در چند سال اخیر به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار لازم با تاخیر در بهره‌برداری رسمی و نهایی رو به رو شد اما به یاری حق تعالی تا دو ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه ملی خواهیم بود.
وزیر ورزش و جوانان افزود: طراحی استادیوم 50 هزار نفری اهواز به مساحت 44 هکتار از سال 1373 آغاز شد و در سال های 1373 تا 1378 پروژه به دلیل نبود اعتبار به کندی پیش رفت، از سال 1378 تا 1382 با چهار درصد پیشرفت فیزیکی عملا تعطیل و از سال 1383 با اعتبار اندک دوباره فعال شد، تا سال 1384، 3 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده بود و 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی همچنان از پیشرفت چندانی برخوردار نبود اما در چند سال اخیر با همت همه مسئولان ذی‏ربط و با جذب اعتبارات تخصیصی عملیات اجرایی پروژه سرعت یافت به طوری که تا دو ماه رویای داشتن ورزشگاه برای خوزستانی‏ها به واقعیت تعبیر می یابد.
عباسی گفت: به دست مسئولان و زحمتکشان ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز حدود 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی به عدم کمبود اعتبارات به منظور ادامه کار پروژه اشاره کرد و افزود: به شدت پیگیر جذب اعتبارات هستیم و با محقق شدن اعتبارات در کوتاهترین زمان، این پروژه را افتتاح می‏کنیم.
عباسی ادامه داد: در سال جاری عملیات سنگینی در این پروژه انجام شده است، به عنوان مثال برای یک مرحله عملیات خاکریزی محوطه بیش از 500 هزار متر‌مکعب عملیات خاکریزی انجام شده است که این مهم به نوبه خود کار ارزشمندی است و مطمئناً با افتتاح این طرح بزرگ ملی شادی و رضایت را نصیب خوزستانی‏های عزیز و ورزش‏دوست می‏کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول