اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

ورزشگاه تختی مشهد اجازه بازی خوب را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد اجازه یک بازی خوب را به تیم ها نمی‌دهد.

ورزشگاه تختی مشهد اجازه بازی خوب را نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس مشهد، آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیم شهرداری بندر عباس پس از پیروزی تمش بر ابومسلم مشهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی خارج از خانه شیرینی به دست آوردیم.
وی تصریح کرد: این پیروزی خارج از خانه اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان ما می‌دهد و می‌توانیم در ادامه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امیدواریم شرکت کنیم و به هدف‌مان که صعود به لیگ برتر است دست یابیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تیم ابومسلم مشهد نیز در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت خاطرنشان کرد: تیم ابومسلم مشهد شانس صعود به لیگ ‌برتر را دارد.
کاسیمیرو ادامه داد: تیم ابومسلم دارای اعتماد به نفس بالایی بود و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و تا آخرین هفته‌ها از صعود به لیگ برتر ناامید نمی‌شویم.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه از نظر تاکتیکی وقت کشی جزئی از فوتبال است افزود: نسبت به داوری این بازی نظری ندارم و فقط می‌توانم بگویم سه امتیاز شیرین را به حساب باشگاه شهرداری بندرعباس ریختم.
در ادامه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتبال ابومسلم مشهد با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شهرداری بندرعباس شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول