اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد اجرایی مسابقات جهانی کونگ‌فو توآ تاکید کرد:

نیاز فارس به ورزشگاه برای مسابقه‌های جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مسابقات جهانی توآ گفت: با برگزاری موفق مسابقات جهانی توآ در فارس، نیاز این استان به ورزشگاه در خور برگزاری چنین مسابقه‌هایی افزایش یافته است.

نیاز فارس به ورزشگاه برای مسابقه‌های جهانی
محمدهادی آیت‌الهی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقه جهانی توآ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای نخستین بار مسابقه جهانی توآ با حضور 43 ورزشکار از 43 کشور جهان در شیراز برگزار شد.
آیت‌الهی خاطرنشان کرد: در عین حال اعلام آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مسابقات جهانی توآ و با توجه به اینکه رئیس فدراسیون با شناختی که از موقعیت ورزشی استان فارس داشت، این مسابقه در شیراز برگزار شد.
وی تصریح کرد: برای برپایی مسابقه جهانی توآ از سه ماه پیش ستاد برگزاری مسابقه جهانی با 14 کمیته تخصصی و هماهنگی نهادها و ارگان‌ها به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و شهرداری شیراز تشکیل شد.
آیت‌الهی اضافه کرد: با برگزاری 15 جلسه، مجموعه ورزشی شهید دستغیب برای برگزاری این مسابقات جهانی انتخاب شد.
رئیس ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جهانی توآ ابراز داشت: حضور 274 ورزشکار خارجی نشان از اهمیت مسابقات و میزبانی استان فارس به ویژه شهرستان شیراز را داشته است.
وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار بیش از 60 مترجم کار ترجمه و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات جهانی را بر عهده داشتند.
آیت‌الهی تصریح کرد: تیم ایران برای نخستین بار با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد و در مجموع سه رشته تیم ایران صاحب 16 مدال طلا، سه برنز در رده‌های بانوان و آقایان شد و تیم کامرون با یک طلا و یک برنز دوم و افغانستان با دو نقره و چهار برنز بر سکوی سوم نشست.
وی اضافه کرد: تیم‌های بانوان مغولستان و کنیا با یک مدال طلا در رشته مایاتا دوم و سوم شدند.
رئیس ستاد اجرایی مسابقات جهانی توآ افزود: در رشته گیلما ایران صاحب سه مدال طلا شد و روسیه یک نقره و سنگاپور دو برنز را به دست آورد.
آیت‌الهی تصریح کرد: در رشته دو چوب ایران دو طلا و یک برنز، کامرون یک طلا، افغانستان دو نقره را به دست آوردند، همچنین در رشته مایاتا ایران صاحب هشت طلا، کاستاریکا یک نقره، دو برنز و آلمان یک نقره و یک برنز شدند.
رئیس ستاد اجرایی مسابقات جهانی کونگ‌فو توآ اضافه کرد: مسابقات جهانی توآ سال آینده در کشور برزیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول